![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
InterMactivist
|
De prijzen voor de Adobe CS3 Design standard update zijn schandalig.
Meer dan 600 euro voor een update van een CS2 Design bundel! Je krijgt de indruk dat er bij Adobe geen updates bestaan. Je betaalt altijd 'full' prijzen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
InterMactivist
|
De prijzen zijn blijkbaar totaal anders als je via de .com site upgrade of via de .be site.
Op de .be site is de prijs blijkbaar 300 euro. Dat trekt er al meer op. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
InterMactivist
Leeftijd: 35
|
Schandalig die hoge prijsverschillen t.o.v. de US-prijzen.
Voorbeeld Upgrade vanaf een CS1 Premium naar een CS3 Design Premium $ 599 € 1.027,29 :-(
|
|
|
#4 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 64
|
Oude truc van Quark: eerst de markt pakken, dan melken....
|
|
|
#5 |
|
InterMactivist
Leeftijd: 46
|
Zo ken ik nog wel een softwaremaker die, nu ze 90% v/d pc-markt in handen hebben, plots veel hogere prijzen zijn gaan vragen voor hun 6 verschillende versies van hun software
|
|
|
#6 |
|
Steunend lid
Leeftijd: 24
|
kan je me even melden wie dit is zodoende we zeker niet in hun val trappen ?:)
|
|
|
#7 |
|
InterMactivist
Leeftijd: 35
|
Velen vonden het geweldig dat Adobe Macromedia had opgekocht. Zelf ben ik daar nooit blij mee geweest. Een marktmonopolie is immers nooit goed en het komt zeker het product niet ten goed (op lange termijn).
|
|
|
#8 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 51
|
Ik heb nu de creative suite standard cs2 (english), een upgrade zou mij zo'n 725 euro kosten volgens de Adobe Store.
De nederlandse upgrade zal nog een stukje duurder zijn. Er zit dan nu ook wel Acrobat 8 bij. De suite zonder acrobat bestaat blijkbaar niet meer, en je moet zowieso ook de Photoshop extended versie nemen. Ze beginnen het wel super gecompliceerd te maken. Je kunt de programma's ook los upgraden, maar als je Photoshop en Illustrator neemt, dan zit je al rap aan bijna evenveel, dan kun je evengoed het pakket nemen. Al bij al valt het nog mee, voor wie zoals ik Photoshop en Illustrator dagelijks professioneel gebruikt (Indesign gebruik ik eerder sporadisch) zal het wel de moeite lonen te upgraden. Zeker omdat ik binnenkort ook overstap van power pc naar intel (als apple eindelijk eens met nieuwe modellen komt). Ook dat gedoe met die software activation staat me niet echt aan. Alsof ze daarmee de illegale kopiën gaan tegenhouden. Het zijn de reguliere gebruikers die met dat soort onzin lastiggevallen worden, niet degenen die gekraakte software gebruiken. Adobe Creative Suite 3 Design Standard Express and print your ideas with Adobe Creative Suite 3 Design Standard software, the indispensable toolkit for professional design and print production. Get all-new versions of Adobe's essential tools for page layout, image editing, illustration, and Adobe PDF workflows-and integrated productivity features-all in a unified creative environment. Combines Photoshop CS3 Extended, Acrobat 8 Professional, Illustrator CS3, InDesign CS3, Bridge CS3, Dynamic Link and Device Central CS3. Laatst gewijzigd door aeronaut; 27 maart 2007 om 12:52 |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 64
|
Citaat:
Niet bij mij! ( Adobe store Belgium english )
|
|
|
|
#10 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 51
|
|
|
|