![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Nieuweling
Leeftijd: 26
|
Hey mensen,
voor iedereen die interesse heeft ! Ik wandelde gisteren langs de kaai en zag aan men rechterkant een vitrine met twee affiches van Apple met daarop de melding dat er binnenkort een nieuwe winkel zijn deuren opent. Ze waren binnen aan het werken en ben dan gelijk gaan vragen wanneer de opening voorzien is en dit zou al voor volgende week zijn!!! Meestal doen ze een heleboel promoties als men net de deuren opent, dus misschien niet slecht om eens een kijkje te gaan nemen! Ik geloof dat het vlakbij de Londenbrug was, (het eilandje) aan de eindhalte van bus 1, 9 en 13. Rijnkaai noemt de straat. Werd tijd dat er in Antwerpen eens iets anders kwam dan IT Pro ... Als er iemand het exacte adres weet, laat het niet na om te posten ! GREETZ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vriend van de Schijf
|
Het is een nieuwe winkle van x-alt ( http://www.x-alt.be ). Deze winkel zal als naam Mac Factory hebben en is gelegen op het volgende adres:
Rijnkaai 37 2000 Antwerpen. greetz Pjotrken |
|
|
|
|
|
#3 |
|
InterMactivist
Leeftijd: 25
|
Cool
Had wel wat vroeger gemogen.. Vorig jaar ging ik daar nog in de buurt naar school. Had makkelijker geweest dan altijd naar IT Pro
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
InterMactivist
|
wel spijtig dat ze de studentenkorting niet mogen geven
Laatst gewijzigd door mrowen; 1 juni 2006 om 13:24 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ware InterMactivist
|
prijzen zijn er wel scherp op hun bundels
oké niet dus, ze zijn gewoon ze smerig geweest om de prijzen exl btw daar te zetten How dare you!!
Laatst gewijzigd door World Wide Willem; 11 mei 2006 om 14:12 |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ware InterMactivist
|
Waarom zou Apple plots stoppen met de studentenkorting?? Die studentenkorting trekt juist de studenten aan,logisch
!!! Apple wil groter worden, meer klanten...dus verzinnen ze de get a mac campagne. Geef me dan eens één goede reden waarom ze de studentenkorting zouden opheffen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuweling
|
Heb even goed geinformeerd,
blijkt dat je alleen nog studentenkorting kan krijgen via de online store van Apple... Niet meer via erkende resellers. Als winkels zoals IT Pro dit geven dan doen ze dit uit eigen kas, en niet vanuit Apple, dus in principe heeft Mac Factory gelijk ... |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Ware InterMactivist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Oppervriend van de Schijf
Leeftijd: 30
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuweling
|
Zwijg mij van online bestellen bij de store
heb twee jaar geleden een Powerbook 15'' aangekocht via de Online Store omdat deze niet op voorraad was in geen enkele Apple winkel in de buurt van Antwerpen... Na levering (dit duurde een week, alhoewel ze beweren de volgende dag te kunnen leveren) bleek dat men batterij niet kon opladen en dat ik constant met men adapter moest werken. Heb dan Apple op duizend en een manieren proberen bereiken, en vanaf ik dat gedaan had gekregen, vertelden ze me dat de machine moest terug komen. Met veel tegenzin heb ik men machine (op eigen kosten) naar Apple gestuurd en ben deze dan twee weken kwijt geweest, en al dat ze hebben gedaan is een batterij vervangen ... Als je dit via een winkel doet is de service gewoon 10 000 maal beter, dat is toch logisch.... Je wordt meteen geholpen, en je bent je computer hooguit een paar dagen kwijt + je kan ze meteen bereiken wat we van Apple niet kunnen zeggen... DUS AUB, ZWIJG ME VAN DE ONLINE STORE
|
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
|
|