![]() |
|
|
#1 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 32
|
it Pro Sucks
Allé ik Heb mij iMacje terug na 1 dag zoals Beloofd.
De Kostprijs Van de schijf was 139€. Ik voordien gevraagd of het iets zou kosten om die nieuwe schijf in Miin iMacje te stoppen, neen dat doen wij gratis. Bon, ik ga gisteren mijn Macje halen en wat mag ik betalen, welgeteld 169€ ! Dus 30€ aan werkuren, wat zogezegd gratis was Allé zeg, ze hebben mij hier gezegd dat da gratis was, ja Maar... we hebben uw data van uw defecte schijf overgezet plus er een systeem opgezet. Ik heb dat dus niet gevraagd he!! Ik dik op mijn tenen getrapt... ik zet hier geen poot meer binnen !!! roep ik daar en bol het af Thuis gekomen, sluit ik mijn macje aan en wat zie ik, er staat alleen een systeem op... niks te data overgezet van mijn defecte schijf waar ik tenslotte voor betaald heb ! Ik vind da toch nogal toeren, ik vind het straf dat die nog klanten hebben ! stelletje amateurs |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Vriend van de Schijf
|
Re:it Pro Sucks
Als "gratis" werd overeengekomen moet ge de man erbijhalen die dat heeft gezegd, en bij uw standpunt blijven. Overeenkomst = overeenkomst. Ook mondeling!
De rest is bla-bla.
|
|
|
#3 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 45
|
ik zou toch maar eens terug gaan en op je strepen staan, dat kan idd niet!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 33
|
och ja.. it pro.. ook al zo'n stoten mee gemaakt hoor.. zo vonden ze het nodig mijn bestelling van een cd-r aan te passen naar een ander, duurder, model omdat ze zogezegd het bestelde model niet meer konden krijgen... en dit alles zonder mij ook maar te verwittigen of op aijn minst is te bellen..
enfin.. Ik had geen voorschot betaald, dus ik heb ze redelijk letterlijk gezegd dat ze die bestelling mochten steken waar de zon niet schijnt.. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 45
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ware InterMactivist
|
Idd it Pro is een waardeloze winkel met waardeloze website. Ik zet er ook geen voet meer binnen.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 26
|
Ik heb geen klagen over IT-Pro.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
InterMactivist
Leeftijd: 42
|
Voor mijn G5 offerte waren ze 2000 euro duurder dan de Apple Store !! 2x de btw aangerekend ?? Sorry dan maar bij een ander !!
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ware InterMactivist
|
Ik ga daar echt geen tijd meer insteken met terug te gaan naar die losers !
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Ware InterMactivist
|