![]() |
|
|
#1 |
|
InterMactivist
Leeftijd: 24
|
Waar kopen jullie harde schijven wanneer je deze wil vervangen? Ik heb ooit eens een bij IT-Pro gehaald, maar ik vroeg me af of er betere/cheapere (web)shops zijn.
thanks |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 23
|
Ik heb de mijne eens bij Alternate besteld. Alles wel oké maar je moet natuurlijk zelf weten welke schijf je nodig hebt. Ook moet je zien dat het met de verzendingskosten wel goedkoper is.
Greets
|
|
|
#3 |
|
InterMactivist
Leeftijd: 26
|
Heb de mijne bij Pixmania besteld, die hebben regelmatig wel goeie aanbiedingen. Met de hulp van iFixit geïnstalleerd...
En de verzendkosten... zie het als een goed excuus om tegelijk nog iets anders te bestellen, dat je zeker heel erg nodig hebt.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Steunend lid
Leeftijd: 24
|
Ik heb de mijne bij saturn gekocht, iets duurder maar het moet wel niet verzonden worden..
|
|
|
#5 |
|
InterMactivist
|
Ik koop ook gewoon een externe HDD bij Saturn of Mediamarkt als die daar in de aanbieding zijn, haal de schijf eruit, en steek de oude schijf gewoon in het kastje- gesteld dat die nog werkt, tenminste.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Ware InterMactivist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
InterMactivist
|
Zoiets bedoel ik dus...
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ware InterMactivist
|
Die WD's zijn wel niet makkelijk te openen. Deels gelijmd, knudde om terug in mekaar te krijgen...
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 17
|
Ik heb een vraag en vind wat stom een nieuw topic te maken, want het gaat over de zelfde ontwerp.
De harde schijf van een macbook pro 13" 2,26GHz, is dat makkelijk te vervangen? En is dit ook aan de raden om het te vervangen?
|
|
|
#10 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 35
|
Kijk ook eens of het zich leent om ze in Duitsland of Nederland te kopen. (als je in de buurt van één van die landen woont, want het prijsverschil zal te klein zijn om te laten opsturen)
In België, wat betreft service en klantvriendelijkheid, met de laagste prijsgarantie: Tones (www.tones.be) Ben er zelf al even niet meer geweest (sinds overstap naar Mac), maar ben daaraltijd héél correct behandeld geweest. |
|
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
|
|