![]() |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#11 |
|
Ware InterMactivist
|
http://www.elgato.com/elgato/int/mai...oduct1.en.html
Ik heb deze stick, van Elgato. We gebruiken hem op school om: - filmpjes op te nemen van tv - films om te zetten van VHS naar digitale vorm - films om te zetten van camera naar digitale vorm - geluid te importeren Ik vind het schitterende kwaliteit en heel gebruiksvriendelijk. Verder wordt hij gebruikt als radio als we niet bezig zijn met iets anders. Gewoon de kabel van thuis er in rammen van achter, en met component de rest aansluiten. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 17
|
Oké, ik vind wel wat spijtig van de stick van mij. Ik kan het op aansluiten, en het werkt alleen jammer voor de beeldkwaliteit.
Straks nog eens proberen en hopelijk is het al beter. Maar ik vrees er voor. Is dit ook voor analoge kabel aan te sluiten? Want ben aan het zien als ik mijn macbook pro ga kopen, kan ik mijn mac mini als tv + server gebruiken .
Mac Mini - 2GHz • Ipod Touch - 16GB • MacBook Pro 13" - 2,26GHz • Multidevos.be, meer dan alleen maar nieuws! • Binnenkort iPhone 4 Laatst gewijzigd door fdevos_; 9 maart 2010 om 17:06 |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 50
|
Enkel digitaal, dus DVB-T en freeview. De digitale signalen van de kabel zijn gecodeerd dus die ga je er niet mee ontvangen.
|
|
|
#14 |
|
Ware InterMactivist
|
Ah oké, ik ga nu windows opstarten en nog eens proberen hoe de kwaliteit is.
Want 129€ voor die ander stick is wel te doen. Maar momenteel ben ik aan het sparen voor mijn macbook pro dus dan zal het even moeten wachten.
|
|
|
#15 | |
|
Ware InterMactivist
|
Citaat:
Of de 250 plus die ik zelf ook heb. Daarmee stream ik opnames en live TV naar mijn iPhone !
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ware InterMactivist
|
Als ik de stick rechtstreeks aansluit (niet via verleng usb kabel) heb ik toch al iets beter kwaltieit.
Alleen probleem is dat hij achter loop, en het is wel abetant als mijn ma naast mij (in de living) naar de zelfde post kijk als ik. Maar dat bij mijn mama alleen voor loop dan bij mij. Dat is wel een beetje irritant. Is dit ook bij de stick van eye tv of niet.
|
|
|
#17 |
|
Vriend van de Schijf
Leeftijd: 48
|
Je gaat dat altijd hebben, maar als je het geluid bij de mac uit zet, en je luistert mee met de TV van ma, dan is dat niet zo heel erg. Of anders moet je een headset gebruiken. /( /-/
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ware InterMactivist
|
Maar zou als je het zegt, zou erg is dat ook niet en anders doe ik gewoon de glazen deur dicht.
En het kwaliteit is wel slecht maar niet om de te zeggen dat het rampzalig is.
|
|
|
#19 |
|
Ware InterMactivist
|
Oei, glazen deur. Zat er bij mij niet bij.
![]() Trouwens : Gisteren is de nieuwe Hybrid aangekondigd : slanker design en Windows7 ondersteuning.
|
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
|
|