![]() |
|
|
#11 |
|
Ware InterMactivist
Leeftijd: 25
|
Ik ben gisteren naar willaert computer geweest in Roeselare om een gigabyte geheugen in m'n mini te laten steken, helaas had hij die niet in stock maar ik mag volgende week teruggaan. Ik vertelde hem over m'n problemen met de ilife 06 die ontbrak bij m'n mini (aangekocht via online store) en hij zei dat hij er volgende week es ging naar kijken en der iets ging proberen aan doen.
Wat mij betreft heeft hij een vaste klant bij :) |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Ware InterMactivist
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Steunend lid
Leeftijd: 24
|
over it-pro gent weet ik niets,
in antwerpen daarentegen (de recente winkel aan de meirbrug) daar ben ik zeer tevreden over!! ik ben er verschillende keren langsgegaan voor informatie over ibook, powerbook, macbook, imac etc.. en ze gaven mij rustig demonstratie, verschillende tips, en dan nog de raad om te wachten met ibook enzo, terwijl ze als ze willen en subtiel hun stok kunnen leegmaken, ook hadden kunnen zeggen, van nu best een ibook te kopen!! als ze het slim zouden aanpakken had ik het nog gedaan ook!! ook was het leuk dat ik gewoon op het gemakske de computers mocht verkennen, als er vragen waren werden ze perfect en supervriendelijk beantwoord!! kortom niets dan lof over it-pro a'pen (meir) hetgeen we eens naar it-pro kunnen sturen is om een mystery-costumer erop af te sturen,wedden dat er veranderingn zullen komen!! kan leuke resultaten betekenen voor gent :o) en de c4's zijn op hun weg :p
|
|
|
#14 | |
|
InterMactivist
Leeftijd: 27
|
Allé, die vrienden zijn vandaag eens teruggegaan nadat ik hen had gemaild dat ze 90 dagen software garantie hadden
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
InterMactivist
Leeftijd: 33
|
Wat heb ik daar toch een hekel aan...
Een winkel moet automatisch dezelfde service aan iedereen geven of hij nu zeurt of niet. Het is ook altijd hetzelfde met deze winkel. Ook mij zien ze er nooit meer binnen (en dat komt niet door dit draadje maar door soortgelijke persoonlijke ervaringen). |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
InterMactivist
Leeftijd: 33
|
Citaat:
Ik kreeg geen antwoord alleen een vertwijfelde blik. |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Teamlid
|
Ik heb bij verscheidene gelegenheden materiaal gekocht bij IT Pro in Gent en ik kan niet zeggen dat ik onvriendelijk behandeld ben geweest [het zou potverdorie ook niet te lang duren, tiens]. Het kan er ook aan liggen omdat ik nog niet met een probleem bij hen ben langsgeweest dat het tot dusver allemaal meegevallen is, dat zou een mooie test zijn.
Het enige dat ik daar gekocht heb waar ik dik spijt van heb gekregen is een LaCie Fire Wire harde schijf die na dik een jaar de pijp aan martin heeft gegeven, ondanks de tere zorgen waar ik het toestel mee had omringd en een werkelijk schitterende draagtas liefdevol op maat voor mij gemaakt door Tsjernobyl. Het heeft me voorgoed genezen om LaCie materiaal aan te schaffen [de schijf moest dienen als backup eenheid]. Over de minderwaardige behandeling van een nieuwe klant die met een zwaar probleem komt aankloppen ben ik overigens niet te spreken. Je moet van een andere planeet komen om mensen die op jou rekenen om een probleem op te lossen wandelen te sturen. Hoe vaak denk je dat je aan die persoon nog iets zal verkopen ? Mijn waardensysteem zal weer eens om zeep zijn, ik dacht dat dit gewone verkopers logica was. Nu, dit soort commentaar heeft wel degelijk een invloed op mijn aankoop beslissingen. Al mag ik dan zelf niet klagen, ik zal er mij toch voor hoeden om bepaalde produkten bij die mensen aan te schafffen. Software en boeken, daar kan je niet veel verkeerd mee doen, maar ik ben toch niet echt geneigd om hardware bij hen te kopen. Er zal maar iets mis mee gaan, binnen de garantie periode of niet. Bovenop het feit dat een toestel het laat afweten waar ik op reken en dat me een stoot geld heeft gekost kan ik nog eens tegen de bierkaai gaan vechten met een verkoper die het niet ziet zitten om mij te helpen en mij per definitie -nog- meer geld dwingt uit te geven op zoek naar een andere oplossing. Geef mijn portie maar aan Fikkie. Ik heb zo het idee dat sommige mensen bij IT Pro niet goed door hebben hoe reputatiesystemen in online gemeenschappen werken en wat daar de effekten van zijn. Als u zich in deze rol herkent, geachte lezer, dan staat het u vrij daar lessen uit te trekken [of niet, het is uw beslissing]. Het is sneu. Je wou dat er meer Mac-only winkels waren en dat ze het allemaal even goed deden. Een goed zakencijfer doet wonderen voor het humeur en de economie. Daar wil je toch wat moeite voor doen ? Igor :D |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Oppervriend van de Schijf
Leeftijd: 30
|
zitten hier geen it-pro'ers op IM ?
Rik.Vrancken@i-t-pro.com ... zou dat geen e-mail adres zijn om klachten naar te sturen ? of is dit niet de eigenaar van it-pro
Dit is de standaard handtekening. Vertel me nu niet dat ik de handleiding moet lezen om deze te veranderen ... ps: géén PM, enkel mail naar adres in avatar Laatst gewijzigd door feysboek; 7 maart 2006 om 17:31 |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Steunend lid
Leeftijd: 24
|
laat ons hopen dat er hier it-pro'ers aanwezig zijn.. kan enkel maar beter zijn!!
maar je moet toch echt dom zijn, of u geen klote aantrekken van klanten hun mening, om nieuwe mensen op een slechte manier te behandelen!!! ik ga steeds terug naar winkels waar ik vanaf de 1ste keer vriendelijk ben benieuwd, het moet niet allemaal perfect zijn, maar als ze al iets moeite doen benk al tevreden.. en dat is slechts kleine moeite..
|
|
|
#20 |
|
Oppervriend van de Schijf
Leeftijd: 30
|
idd, als ze al moeite doen ... ze hebben ook niet alles in de hand, leveranciers en zo ...
|
![]() |
| Favorieten/bladwijzers |
| Discussietools | |
|
|