Resultaten 1 tot 6 van de 6

itunes vind ipod niet

hey, mijn itunes vind mn ipod niet meer als ik hem insteek. Het is een ipod nano. kan ik dat oplossen? hoe? bedankt.

sorry voor het snelle en korte bericht.

god

Geen idee, maar ik weet wel dat de nano onverwacht positief uit de hoek kan komen. Kreeg mijn ipod nano met geen stokken meer aan de praat, heb de boel opengegooid, er ferm kwaad op geweest een dag laten liggen, en nu doet hij het weer voortreffelijk. Geen uitleg voor... Succes ermee!
    -----------------------------------------------------
    Powerbook G4 17" - 1,33Ghz - Leopard
    -----------------------------------------------------

Vriend van de Schijf
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Leeftijd
    34
    Werkt de iPod als hij niet insteekt, zoniet kan je hem eens resetten. Anders alles een goed controleren en iTunes eens opnieuw opstarten.
    (\ /)
    (O.o)
    (> <)
    This is Bunny.
    Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Leeftijd
    28
    Best je iPod resetten door de middelste knop en bovenste knop samen in te drukken.
    Vanalf het moment dat het apple-logo verschijnt druk je de middelste en de onderste knop samen in tot de iPod in "disk mode" gaat. Dan sluit je hem aan op iTunes, zou de iPod herkend moeten worden en kan je hem naar behoren "herstellen" via de herstelfunctie in iTunes. Dat moet normaal gezien werken

Succes!

ik zit in de disk mode en heb hem aangesloten zoals u zei. helaas herkent mijn itunes mn ipod nog altijd niet, en ik zou bijGOD niet weten hoe ik er uit geraak :/
    toch bedankt voor je hulp

god

ik ben eruit :p

Bladwijzers

Forum Rechten