Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 35
    Misschien dat de degene die pro zijn eens duidelijk de meerwaarde kunnen uitleggen want ik zie ook niet goed wat de toegevoegde waarde is.

Vriend van de Schijf
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Ik ben ook tegen IM op een social network en zeker op FaceBook!

Je privacy stelt echt niets voor bij die mannen!

IM is toch heel goed zoals het is?

Ik ben niet thuis in dat hele web 2.0 gedoe. Wat zijn daarvan de voordelen?

Het voordeel is gewoon bekendheid genereren naar de buitenwereld toe voor IM. Als er een intermactivity group zou zijn dan passeert de naam bij al uw connecties telkens er wat gebeurt binnen de IM group. Mensen vragen zich af wat dat is, gaan kijken, en zo kom je aan extra users op het forum. Je moet de group op Facebook niet gebruiken als 2e communicatie kanaal, maar wel als "reclame" kanaal en voor de IM'ers onderling daar te laten connecteren met elkaar.

Lijkt mij een makkelijke manier om zonder veel werk meer bekendheid te genereren.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuyMac Bekijk Berichten
    Volledig tegen
    Ik heb zo'n account en da's gewoon één rotzooi en ik heb serieus mijn twijfels over de privacy.
    Eén site is al meer dan genoeg dat daarbij ook nog eens zo'n faceboekgedoe komt vind ik echt geen goed idee.
    Geen IM 2de net voor mijn part.
    Trouwens het heeft totaal geen meerwaarde.
    Facebook is inderdaad niet te vertrouwen met je gegevens. Niet qua privacy, maar ook niet op het gebied van copyright. Zijn vinden dat ze gewoon eigenaar zijn van ALLES wat erop staat. Wil je ooit iets verwijderen, ben je gezien.

De meeste andere "social networking" sites zijn trouwens in 't zelfde bedje ziek.

Ik moet toegeven dat ik al een jaar naar de Mac was geswitcht vooraleer ik toevallig door een Googe search hier ben terecht gekomen, dus reclame kan natuurlijk nooit geen kwaad.
    Zolang als ik zelf maar niet ook nog eens op Facebook moet gaan zitten om te zien wat er op dit forum gebeurt heb ik iets van 'baat het niet, dan schaadt het niet'.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Andres Bekijk Berichten
    Het voordeel is gewoon bekendheid genereren naar de buitenwereld toe voor IM. Als er een intermactivity group zou zijn dan passeert de naam bij al uw connecties telkens er wat gebeurt binnen de IM group. Mensen vragen zich af wat dat is, gaan kijken, en zo kom je aan extra users op het forum. Je moet de group op Facebook niet gebruiken als 2e communicatie kanaal, maar wel als "reclame" kanaal en voor de IM'ers onderling daar te laten connecteren met elkaar.

Lijkt mij een makkelijke manier om zonder veel werk meer bekendheid te genereren.

Dus, zoals Joeri zegt, zou het best zijn dat IM bannertjes maakt in de zin van 'Ik ben InterMactivity lid' om in al die profielen op al die websites naar IM te wijzen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phr@ Bekijk Berichten
    Dus, zoals Joeri zegt, zou het best zijn dat IM bannertjes maakt in de zin van 'Ik ben InterMactivity lid' om in al die profielen op al die websites naar IM te wijzen.
    Dat is niet hetzelfde aangezien dat een banner is en dat dus alleen verschijnt wanneer iemand effectief op uw profiel komt. Als er een group is verschijnt die naam ook bij mensen die nooit op uw profiel klikken.

maar hey, ik ben geen aandeelhouder van Facebook dus kan mij niets schelen als jullie dat niet zien zitten hé :) kwou maar een voorstelletje plaatsen, vinden jullie het ni ok, so be it hé...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joeri Bekijk Berichten
    Misschien is het leuker dat iedereen op zijn eigen blog/webpage/whatever gewoon een banner/link (evt met korte intro) naar InterMactivity plaatst...

misschien een beetje off-topic, maar: is er hier ergens de code te vinden voor een banner voor IM Wil die gerust toevoegen aan mijn profiel op flickr en netlog! Liever een mooie banner dan gewoon een link, dus als die beschikbaar is, zou ik graag weten waar :)
    (\ /)
    (O.o)
    (> <)
    This is Bunny.
    Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Sep 2001
    Leeftijd
    34
    Ik ben niet pro maar IM kan wel wat meer social networking gehalte gebruiken. Dus uitbreiding van de profielen, etc lijkt me wel interessant.

Bladwijzers

Forum Rechten