Misschien dat de degene die pro zijn eens duidelijk de meerwaarde kunnen uitleggen want ik zie ook niet goed wat de toegevoegde waarde is.
Misschien dat de degene die pro zijn eens duidelijk de meerwaarde kunnen uitleggen want ik zie ook niet goed wat de toegevoegde waarde is.
Ik ben niet thuis in dat hele web 2.0 gedoe. Wat zijn daarvan de voordelen?
Het voordeel is gewoon bekendheid genereren naar de buitenwereld toe voor IM. Als er een intermactivity group zou zijn dan passeert de naam bij al uw connecties telkens er wat gebeurt binnen de IM group. Mensen vragen zich af wat dat is, gaan kijken, en zo kom je aan extra users op het forum. Je moet de group op Facebook niet gebruiken als 2e communicatie kanaal, maar wel als "reclame" kanaal en voor de IM'ers onderling daar te laten connecteren met elkaar.
Lijkt mij een makkelijke manier om zonder veel werk meer bekendheid te genereren.
Facebook is inderdaad niet te vertrouwen met je gegevens. Niet qua privacy, maar ook niet op het gebied van copyright. Zijn vinden dat ze gewoon eigenaar zijn van ALLES wat erop staat. Wil je ooit iets verwijderen, ben je gezien.
De meeste andere "social networking" sites zijn trouwens in 't zelfde bedje ziek.
Ik moet toegeven dat ik al een jaar naar de Mac was geswitcht vooraleer ik toevallig door een Googe search hier ben terecht gekomen, dus reclame kan natuurlijk nooit geen kwaad.
Zolang als ik zelf maar niet ook nog eens op Facebook moet gaan zitten om te zien wat er op dit forum gebeurt heb ik iets van 'baat het niet, dan schaadt het niet'.
Dat is niet hetzelfde aangezien dat een banner is en dat dus alleen verschijnt wanneer iemand effectief op uw profiel komt. Als er een group is verschijnt die naam ook bij mensen die nooit op uw profiel klikken.
maar hey, ik ben geen aandeelhouder van Facebook dus kan mij niets schelen als jullie dat niet zien zitten hé :) kwou maar een voorstelletje plaatsen, vinden jullie het ni ok, so be it hé...
(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Bunny.
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
Ik ben niet pro maar IM kan wel wat meer social networking gehalte gebruiken. Dus uitbreiding van de profielen, etc lijkt me wel interessant.
Bladwijzers