Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 33
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Leeftijd
    29

films op de ipod touch krijgen

hallo iedereen,

heb hier een paar dvdripjes uit mijn eigen collectie die ik graag nr de Touch wil zetten. Nu, ik heb quicktime pro en ik kan dus exporteren nr iphone-formaat. Maar dit duurt wel even Kennen jullie een snellere/betere manier. Want anders is 3 films op je Touch zetten niet echt een pretje...

Bedankt

Groeten,

Oxala
    Macbook White 2,0-GHz Intel Core 2 Duo @ Leopard
    Iphone 3G S 16GB White

InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Leeftijd
    32
    Ik gebruik iSquint om avi en mpegs om te zetten naar een formaat geschikt voor iPod of PSP.

Da's een gratis programma en zet toch redelijk snel om vind ik. Het duurt een dikke 15-20min voor een film ongeveer.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Leeftijd
    29
    ok super, want met quicktime is het zeker een uur

bedankt he
    Macbook White 2,0-GHz Intel Core 2 Duo @ Leopard
    Iphone 3G S 16GB White

InterMactivist
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Leeftijd
    29
    Ik gebruik daarvoor VisualHub om filmpjes op me iPod touche te zetten. Het programma is wel shareware.

Films op ipod touch zetten

Hi,

Ik heb een ipod touch en zou er graag een film opzetten van vakantie, maar dat lukt echt niet. Hoe mopet ik dat doen.

Ik ben hier echt een leek in.

Thanks
    Luc

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Leeftijd
    45
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LUCVA Bekijk Berichten
    Ik heb een ipod touch en zou er graag een film opzetten van vakantie, maar dat lukt echt niet. Hoe mopet ik dat doen
    Luc, in iMovie '08 kun je via 'Deel' (derde van rechts in de takenbalk) op 'iTunes' klikken, je film wordt dan doorgestuurd naar iTunes, waar je het kunt sync'en met je Touch (dat doe je wanneer die aangeschakeld is, op de 'Films' drukken, en dan naar believen 'Alle films en TV programma's' selecteren of enkel specifieke films.

Als je al een bestaande film (.mov, quicktime) wil sync'en, sleep je die gewoon naar iTunes, en dan sync je zoals hierboven.

Als je een DVD op je touch wil, haal dan het gratis en uitstekende Handbrake in huis, en volg gewoon de instructies (je kan een iPhone preset kiezen, als ik me goed herinner).

Super Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2000
    Leeftijd
    46
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr_dK Bekijk Berichten
    Ik gebruik iSquint om avi en mpegs om te zetten naar een formaat geschikt voor iPod of PSP.

Da's een gratis programma en zet toch redelijk snel om vind ik. Het duurt een dikke 15-20min voor een film ongeveer.
    15 tot 20 minuten voor een ganse film?
    Ik heb video podcasts van ongeveer 25 minuten omgezet met iSquint en daar had hij ongeveer 1 uur (24" iMac 2.4 GHZ met 4 GB Ram) per videopodcast voor nodig.
    Wat voor een mac heb jij dat je een volledige film in 20 minuten kan omzetten?!
    Te koop gezocht: iMac G3 Flower Power en Clamshell iBook Tangerine (QWERTY).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tsjernobyl Bekijk Berichten
    15 tot 20 minuten voor een ganse film?
    Ik heb video podcasts van ongeveer 25 minuten omgezet met iSquint en daar had hij ongeveer 1 uur (24" iMac 2.4 GHZ met 4 GB Ram) per videopodcast voor nodig.
    Wat voor een mac heb jij dat je een volledige film in 20 minuten kan omzetten?!
    Tiens, ik dacht meer aan 1 uur en 15 minuten voor zo één filmpje.

Intel macs klaren deze klus een pak sneller. Tevens maakt het een enorm groot verschil of je voor je conversie gebruik maakt van de compressor H.264 of MPEG4. H.264 duurt veeeeel langer. Handbrake laat je de keuze.
    Om toch snel naar H.264 te kunnen converteren op mijn 3 jaar oude iMac heb ik me de Elgato H.264 Turbo aangeschaft...
    http://www.elgato.com/index.php?file...cts_eyetvturbo
    Kostte me wel bijna 100€ maar als time money is, heeft deze zich al meer dan dik terugbetaald

Note Helppppp

Kan er iemand mij helpen??
    Heb net een ipod touch gekocht en wil er een paar films opzetten maar dat wil maar niet lukken Heb al vanalles geprobeerd via quicktime en itunes maar niks lukt :S Wie kan mij
    vertellen hoe ik dit kan doen?? Ik ben echt een leek hierin...

Thnx

Bladwijzers

Forum Rechten