Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Caution Radio zenders opslaan in iTunes

Weet iemand onder jullie hoe ik een een radio zender die ik beluister in iTunes kan opslaan?

Kzal het eens even uitleggen: Ikzelf werk met iTunes (nieuwste versie) in windows xp, en luister sins kort naar stubru in iTunes dit doe ik via Geavanceerd stream openen endan dit url adres in te geven: http://mp3.streampower.be/stubru-high . Maar omdat ik dit een nogal omslachtige manier is en me afvroeg hoe het simpeler kon vroeg ik me af of ik de stream niet kon opslaan, na enig gezoek in iTunes zonder resultaat vroeg ik raad aan een vriend met mac of hij wist hoe dit op te lossen. Ook hij wist echter geen oplossing maar vertelde me wel dat het hem vroeger wel al eens gelukt is.

Dus als een van jullie raad weet vergeet dan zeker niet hier je oplossing te posten !!
    Alvast bedankt.

Steunend lid
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Leeftijd
    28
    je moet niet altijd via stream gaan hoor, bij mij stondt die gewoon direcht in de lijst !!!
    en als hij dan als "liedje" in de lijst staat, dan
    maak je er gewoon een afspeellijst van door te slepen naar links en geef het de naam studio brussel.

zo doe ik het toch voor de verschillende radiostations !

zij die interesse hebben in eenj pak online zenders (belgië, nederland, engeland ,...)
    kunnen terecht op deze site .

cheers, en ik hoop dat je de oplossing hebt !
    * HTC One X *
    * IPad 2 / ipad mini *

Super Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2000
    Leeftijd
    45
    Zo werkt het idd hoor...
    Open de stream en dan komt er in de bibliotheek een bestandje in de lijst die deze stream vertegenwoordigt.
    Als je stopt met ernaar te luisteren blijft hij toch gewoon in de bibliotheek zitten? De volgende keer volstaat het gewoon te dubbelklikken op dat bestandje in de bibliotheek.

Zo simpel kan het zijn hoor
    Te koop gezocht: iMac G3 Flower Power en Clamshell iBook Tangerine (QWERTY).

Thnx's !!!!!

Iedereen die hier op gereageert heeft hartelijk bedankt !!!

ik had gwn verder moete kijken dan mijn neus lang is !

Super Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2000
    Leeftijd
    45
    Dat is het hem juist... Je hebt het te ver gezocht...

In de Mac wereld is de meest logische manier doorgaans de manier waarop het ook werkt ...
    In de PC wereld is het meestal omgekeerd.

Kzal u nog gelijk moete geve

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2003
    Leeftijd
    60
    Dit is inderdaad de goede methode, maar je kan het nog iets makkelijker maken. Als je een slimme afspeellijst aanmaakt, waarin je aangeeft dat alle bestanden van de soort "mpeg-audiostream" er moeten inkomen, dan vind je alle radiostations netjes bij mekaar in die map in plaats van her en der verdeeld over je muziekbibliotheek. Die map noem je gewoon "radiozenders" of zo, en dan is het weer een stuk eenvoudiger om ze terug te vinden.

Super Moderator
    Ingeschreven
    Oct 2000
    Leeftijd
    45
    Zo heb ik het dus gedaan

Nieuweling
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Leeftijd
    42
    Ik zou dat graag ook zo doen maar weet niet goed hoe ?
    Als ik een "slimme afspeellijst" wil aanmaken weet ik niet goed wat te selecteren, men vraagt moet voldoen aan ... en dan heb je enorm veel mogelijkheden ...

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2003
    Leeftijd
    60
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andbijterke Bekijk Berichten
    Ik zou dat graag ook zo doen maar weet niet goed hoe ?
    Als ik een "slimme afspeellijst" wil aanmaken weet ik niet goed wat te selecteren, men vraagt moet voldoen aan ... en dan heb je enorm veel mogelijkheden ...
    Zo simpel mogelijk, zie bijgaande screenshot van mijn slimme afspeellijst voor radiostreams. Je kan daar natuurlijk allerhande bijkomende voorwaarden bijkoppelen, maar dat is gewoon een kwestie van eigen smaak.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Bladwijzers

Forum Rechten