Dus de airport express kan ook een HD verwerken, zou het ook lukken met aan de express een usb-hub te hangen met zowel een HD als een printer?
Anders zou ik het wel zien zitten om een express te kopen, een extreme heb ik niet nodig.
Dus de airport express kan ook een HD verwerken, zou het ook lukken met aan de express een usb-hub te hangen met zowel een HD als een printer?
Anders zou ik het wel zien zitten om een express te kopen, een extreme heb ik niet nodig.
MacBook Pro 13" ; Ipod nano 8GB
Ik ga dit topic van deze zomer toch nog eens voortzetten,
op volgende site is er iemand die de Airport Express volledig onderzocht heeft van mogelijkheden:
http://kedinger.com/2008/05/24/airpo...-have-learned/
Hij beweert dat je wel een HD zou moeten kunnen aansluiten,
omdat de Airport Express over een eigen NAS beschikt.
Ik ben het hier ook aan het uitzoeken want zou heel graag mijn HD draadloos via Airport Express beschikbaar hebben. Iemand nog ideeën?
MBP 15" - 2.8GHZ - 4GB - 320GB @7200
Dat je een USB hub kan gebruiken in combinatie met een externe HD met de AirPort Express klopt niet.
Nogmaals: aan de AE kan je geen externe HD hangen!AirPort Extreme Base Station 802.11n with Fast/Gigagbit Ethernet
Single self-powered USB hard disk
Single powered USB printer directly into the USB port, or several printers connected to the base station via a powered USB hub
Using a powered USB hub you may connect several hard disks and/or printers
21.5" iMac - iPhone 3GS 16GB
Ik bedoel dus AirPort Express.![]()
21.5" iMac - iPhone 3GS 16GB
Zijn er al mensen die ondertussen iets gevonden hebben erover?
Mactua.eu | De laatste Apple-nieuwtjes in het Nederlands! - Volledig vernieuwde website!
Bladwijzers