Resultaten 1 tot 5 van de 5

Peugeot 207 + iPod integratie

Ik ben opzoek naar de beste oplossing voor iPod integratie voor mijn Peugeot. Een FM transmitter blijkt echt geen oplossing te zijn. Kheb de standaard radio en ik wil da liefst zo houden, is da possible?

Grts & thx

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Leeftijd
    38
    http://www.icepod.nl/shop/details/Peugeot.htm

't is niet de goedkoopste oplossing (240 euro blijkbaar voor de fabrieksradio in een Peugeot 206),
    maar het zou moeten werken.

Je kan ook een universele connector voor mp3-spelers in je radio pluggen (je zal waarschijnlijk wel een aansluiting voor een cd-wisselaar hebben).

Ik neem aan dat je geen cassetespeler meer hebt?
    Met zo 'n nepcassetje heb ik jaren rondgereden om m'n iPod via de autoradio te laten spelen.
    Kwaliteit was best okee, en dat kost maar iets van een 7 euro ofzo...

Je kan best eens bij je garagist informeren.

Ik liet er eentje inbouwen in mijn renault door de garagist. Het is een dension ook al staat het er vanbuiten niet op, ik zag het tijdens het inbouwen op enkele van de onderdelen die achter het dashbord verdwijnen.

Catalogusprijs bij renault : 175 euro inbouwen inbegrepen.
    Dit is ongeveer de prijs die dension op zijn site aangeeft om dat ding thuisgestuurd te krijgen.
    Voordeel : je moet zelf niet gaan zoeken hoe je je autoradio en het halve dashbord moet demonteren en terug in elkaar klooien.

enkele foto's vind je in deze post.
    Ik moet die foto's trouwens eens aanpassen, ik kocht ondertussen een nieuwe iPod.
    wie heb ik aan de lijn, hallo hallo . . ... . .

Dension lijkt de beste oplossing - thx.
    Moet je dat dan zelf bestellen online?

Online bestellen bij dension of eerst eens horen of peugeot daar voor kan zorgen.
    De tweede optie lijkt me het veiligst omdat je dan het werk laat doen door de garagist, je weet maar nooit dat je het dashbord niet open krijgt of erger nog, niet meer dicht.
    wie heb ik aan de lijn, hallo hallo . . ... . .

Bladwijzers

Forum Rechten