Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32
    Nieuweling
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Leeftijd
    42

hoe video's op mijn ipod zetten?

heb deze week mijn ipod video ontvangen.supermooi design van apple.
    ik ben wel een windows gebruiker, maar vind apple toch wel iets hoor.
    het probleem dat ik heb is dat ik enkel muziek kan overzetten en foto's op de ipod video.
    ik ben er toch al in geslaagd een trial van apple.com over te zetten.
    maar de rest gaat gewoon niet.ik heb inmiddels quicktime pro binnengehaald, maar niks helpt.
    is er iemand bereid mij wegwijs te maken?

hallo ,

Gewoon bij bestand bestand toevoegen aan bibliotheek kiezen of filmpje gewoon in itunes scherm slepen ale dat denk ik toch eh en ook is ff checken dat je et filmpje niet moet converteren naar .mp4 of .mov . dan gebruik je ff zo'n programma zoek eventjes op internet google ofzo tik iets van convert video to .mov fso .

ik denk dat dit een goed is : http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Nieuweling
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Leeftijd
    42
    heb alles geprobeerd, maar niks werkt eigenlijk.soms neemt die itunes het bestand en soms niet. de ene keer converteerd hij en andere keer niet.
    ik vrees dat ik een ongelofelijk kluns ben met die ipod.en op internet vind je niet echt een handleiding of iets dergelijks

hmm misschien iemand zoeken in de buurt die je thuis kan helpen

converteren

Ik heb een soortgelijk probleem. Ik converteer de video in itunes. Vervolgens copiëer ik hem naar de iPod. Als ik hem dan afspeel is er geen geluid. Of ook soms geen beeld. Ligt dat dan aan het soort filmpje? Of gebruik is best speciale software en niet iTunes? Wie heeft hiermee ervaring?

Handbrake is volgens mij de oplossing!
    http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/21117

Steunend lid
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Leeftijd
    28
    ik heb vroegeren toen ik windows had programma istudio
    gebruikt, kostte me 20euro en werkte perfect om alle bestanden om te zetten, ook had je een crack waardoor je beveiligd (lees gekochte) dvd's kon rippen.. heb dit hier nog liggen, eventueel interesse 15euro, stuur me dan pm itunes aanvaardde elk bestand hiervan!!!
    * HTC One X *
    * IPad 2 / ipad mini *

VisualHub universal

VisualHub

http://www.techspansion.com/visualhub/

kan heel veel ...

Nieuweling
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Leeftijd
    42
    bedankt voor al jullie hulp maar, er werkt nog steeds niks.
    ik vrees dat de ipod video heel goed is voor apple gebruikers maar nog niet voor windows users. iedere keer je kijkt voor een download van een converter staat er voor mac en bijna nooit voor windows. bij mij heb ik hetzelfde probleem dat er meestal geen beeld op staat of geen klank.
    ik weet het niet meer.
    iedere hulp is welkom

Bladwijzers

Forum Rechten