Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

TOMTOM mobile op iPad

Welke iPad kopen voor navigatie met Tomtom mobile?
    Is er daarvoor sim kaart nodig?
    Groetjes aan de Community

InterMactivist
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Leeftijd
    43
    Elke iPad is geschikt voor TomTom. Laat je eigen keuze voor schermafmetingen de doorslag geven. Normaal heb je geen simkaart nodig tenzij je de actuele verkeersinfo wil die hij dan kan gebruiken voor een aanpassing in je route.

tomtom mobile

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steventje Bekijk Berichten
    Elke iPad is geschikt voor TomTom. Laat je eigen keuze voor schermafmetingen de doorslag geven. Normaal heb je geen simkaart nodig tenzij je de actuele verkeersinfo wil die hij dan kan gebruiken voor een aanpassing in je route.

Begrepen voor de simkaart,wat met al of niet cellular?

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2012
    "One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."

InterMactivist
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Leeftijd
    43
    als je een simkaart wil plaatsen moet je natuurlijk wel de versie met cellular nemen want dat slaagt op de mogelijkheid om een sim te plaatsen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steventje Bekijk Berichten
    als je een simkaart wil plaatsen moet je natuurlijk wel de versie met cellular nemen want dat slaagt op de mogelijkheid om een sim te plaatsen.
    Tot nu dank voor alle heldere uitleg,afgezien van een sim kaart nodig voor eventuele "actuele verkeer- info" voor wat kan een sim kaart nog dienen ?
    Dit is de laatste vraag

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    May 2001
    Leeftijd
    66
    Ik gebruik de simkaart als ik op reis ben en wanneer ik geen wifi kan of wil gebruiken, en dat laatste is vrij dikwijls. 👍

De Wi-Fi iPad bepaalt alleen de locatie met behulp van Wi-Fi netwerken. Dit heeft beperkingen, bijv. als er geen netwerk in de buurt is.

De cellular versie beschikt over "assisted GPS", wat betekent dat een GPS ontvanger gebruikt wordt, aangevuld met locatie bepaling m.b.v. Wi-Fi en cell towers. Dit is bijv. nuttig in steden en voor snelle initiële locatie bepaling. Voor de basis GPS functionaliteit heb je normaal geen SIM kaart nodig (maar wel de cellular versie). Of de SIM kaart vereist is voor positie bepaling met cell towers is mij niet helemaal duidelijk.

Met een SIM kaart met data abonnement ben je niet gebonden aan TomTom, maar kan je ook map en navigatie applicaties gebruiken van Apple, Google, Waze, ....

Nog een vraag : navigeren met TomTom mobile, computer stem ingeschakeld , kan het aangewezen zijn een iPad pro 10,5 (vier luidsprekers) te kopen
    tegenover de iPad 9,7 (twee luidsprekers).
    Iemand de" spreekwoordelijke ondervinding " ?

Groeten vanuit Brugge

InterMactivist
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Leeftijd
    43
    Ik gebruik Tom Tom op de iPhone en dat versta ik altijd voldoende. Dus lukt dat op een iPad van eender welk type ook wel volgens mij.

Bladwijzers

Forum Rechten