Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Ik heb op het eerste zicht de indruk dat er geen 'echte' iPad versie is. Op iPad toont de app gewoon een opgeblazen iPhone scherm (x2).

m.

TomTom op iOS is in september 2017 stopgezet, volgens mij kan je het ook niet meer kopen (tenzij je het in het verleden al gekocht had ... dan staat het allicht nog in je purchase history).

Zie op https://en.discussions.tomtom.com/to...61/index1.html

Citaat: "Rapid changes in TomTom and Apple Technologies mean that we cannot continue offering updates to this app. For this reason we will not be supporting this app from September onwards"

Speciaal een iPad gaan kopen om TomTom te draaien lijkt me dus niet meer de moeite.

Ik zou eerder kijken naar Waze (is ook geoptimaliseerd op iPad) of gewoon Apple Maps / Google Maps. En laat die Tom Tom voor wat het is ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk Berichten
    TomTom op iOS is in september 2017 stopgezet, volgens mij kan je het ook niet meer kopen (tenzij je het in het verleden al gekocht had ... dan staat het allicht nog in je purchase history).

Zie op https://en.discussions.tomtom.com/to...61/index1.html

Citaat: "Rapid changes in TomTom and Apple Technologies mean that we cannot continue offering updates to this app. For this reason we will not be supporting this app from September onwards"

Speciaal een iPad gaan kopen om TomTom te draaien lijkt me dus niet meer de moeite.

Ik zou eerder kijken naar Waze (is ook geoptimaliseerd op iPad) of gewoon Apple Maps / Google Maps. En laat die Tom Tom voor wat het is ...
    Dat is toch verleden tijd, NU te kopen in de app store als nieuwe versie of niet ?

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    May 2001
    Leeftijd
    66
    Die oude app bestaat niet meer, en is nog enkel beschikbaar voor gebruikers die ze al vroeger hadden. De nieuwe heet TomTom GO Mobile en heeft een smartphone layout.

Michel,dank voor de ondersteuning,bij mij wordt het een iPad lay-out
    De zaak was wel duidelijk voor mij,ik gebruik reeds 15 jaar TomTom GO
    Nu afwachten wat het meest zal bevallen,nieuw is niet persé beter.

Bladwijzers

Forum Rechten