Resultaten 1 tot 7 van de 7
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010

Audio Keynote voorstelling niet synchroon als film

Hallo Allemaal,

Heb een mooie keynote gemaakt (versie 6.6.2) van zo'n 6-tal minuten en op muziek gezet. De overgangen van de dia's zijn perfect getimed in functie van de "beats" van de song die ik gebruikte. De beats tijdens de keynote lopen perfect tot op de fractie van een seconde.

Gezien ik de voorstelling op een beamer wil laten zien, via USB-sleutel, wil ik de gemaakte voorstelling omzetten tot een film. Ik dacht dit te doen met "exporteer naar" Quicktime. Dit lukt ook MAAR... eens ik de film open met Quicktime gaat het synchrone kompleet de mist in !

Moet ik nu alweer die ganse bewerking doen zoals jaren geleden... Is Keynote dan nog geen stuk beter geworden ?...

Alle tips en hints welkom !
    Laatst gewijzigd door applecool; 12-02-18 om 13:58.
    MBP unibody 17" / MBAir 11" / iPhone 7Plus / iPad Air Wifi+Cellular / AppleTV 64gb

Steunend lid
    Ingeschreven
    Feb 2001
    Leeftijd
    56
    Ik vrees dat dit niet lukt met om het even welk presentatieprogramma. Wat wel kan is dat je met een screenrecorder werkt om beeld en klank op te nemen.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010
    @Maestro:

het gaat wel met een omweg, en die is en blijft omslachtig... zie mijn post op een zelfde vraag jaren geleden van Trudy...

Maar ik dacht even dat Keynote ondertussen (sinds 2012) geëvolueerd was ! Maar niet dus, en daar heb je het volkomen juist !
    MBP unibody 17" / MBAir 11" / iPhone 7Plus / iPad Air Wifi+Cellular / AppleTV 64gb

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Presentatieprogramma's zijn inderdaad niet geschikt om beeld en geluid synchroon the houden. De weergave is afhankelijk van de hardware. Wat er dus goed uitziet op jouw computer, zal anders zijn op een andere of bij export.
    Daarvoor moet je video montageprogramma's gebruiken. Die zijn tijdslijngebonden en frame-accuraat.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010
    @macleod: dus heb ik het goed voor als ik iMovie daarbij reken ?

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Ja.

iMovie, Final Cut, Premiere, Davinci Resolve, Avid, ...

Steunend lid
    Ingeschreven
    Feb 2001
    Leeftijd
    56
    Is het niet gewoon heel wat eenvoudiger en tijdbesparend om de presentatie op te nemen met bijvoorbeeld Apowersoft screen recorder?

Bladwijzers

Forum Rechten