Resultaten 1 tot 8 van de 8
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004

ervaringen met smart locks ?

Wie heeft hier + of - ervaringen met smart locks ?

Ik overweeg : https://danalock.com/danalock-v3.html
    maar zou graag wat ervaringen horen over deze of gelijkaardige toestellen, al dan niet in combinatie met HomeKit of andere domotica.

wij hebben 2 smartlocks , Nuki. https://nuki.io zeer tevreden van, makkelijke installatie, werkt heel vlot, via internet deur opendoen en weer sluiten, veilig, customer service is Duits , lekker degelijk en staan open voor suggesties. 2 ideeën van ons werden vlot in de software mee opgenomen de laatste keer.
    1 nadeel is de battery life, om de zowat 3 maanden en afhankelijk of je op de knop drukt of zelf de sleutel omdraaien wil, kost 't wat batterijen.
    succes ermee
    Laatst gewijzigd door prindle; 04-01-18 om 18:10.
    Win or swim ...sail fast!

follow me here: @RogerdeGraaf

Vriend van de Schijf
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Ik zou zelf nooit beginnen aan een Smart Lock: iets op het internet gooien maakt het meestal alleen maar onveiliger.
    OK, meestal kan men nog even vlot binnen via een raam te breken of zoiets, maar toch...

Smart Lock voor het gemak dus, maar batterijen om de 3 maanden wisselen zou voor mij een no-go zijn.
    Of een firmware update kan je buitensluiten. https://www.extremetech.com/computin...irmware-update

Tsja , klopt allemaal al is stroomvoorziening een alledaags iets en géén argument denk ik . 10 jaar geleden was het ook ondenkbaar dat we een telefoon dagelijks moesten opladen ( ooit had ik een SonyEricsson die ik zakelijk véél bepruikte en maar eens per week moest opladen) maar we willen dan flauw doen over 3 maandelijks batterijtjes?
    Firmware updates doe je zélf trouwens en een reserve sleutel ergens verstoppen is nooit dom ( of de buren die er een hebben ) het weegt op tegen het gemak; Klaar .
    (Trouwens het gaat om 'ervaringen' en niet om de 'mening' van een non-user.)
    Win or swim ...sail fast!

follow me here: @RogerdeGraaf

o.a. KFV deurbeslag te verkrigen met inbouw slotmotor, meerpuntssluiting,
    meestal zonder slotplaat aan de buitenzijde deur,
    24 V stroomtoevooer met UPS
    Verschillende bedieningen
    knop aan binnenzijde, paniekslotontkoppeling, code, zendertje, app ...
    Via app wordt er telkens een nieuwe toegangscode aangemaakt
    Laatst gewijzigd door applefreak; 08-01-18 om 17:19.
    .
    mijn apple computers - apple gebruiker sinds 1979

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Dit KFV verhaal interesseert me wel. Ik vind online echter geen info. Kan je iets meer detail geven ? productnaam of artikelnummer, URL, winkel of installateur ?

Bladwijzers

Forum Rechten