Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2008
    En wat doet die Fuse5 dan? Ik ken Fuse enkel als hulpprogramma om NTFS schijven te helpen schrijfbaar maken op je Mac...

Misschien is Infuse dan toch wat je zocht?
    IF IT AINT BROKE DON'T FIX IT!

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hexdiy Bekijk Berichten
    En wat doet die Fuse5 dan? Ik ken Fuse enkel als hulpprogramma om NTFS schijven te helpen schrijfbaar maken op je Mac...

Misschien is Infuse dan toch wat je zocht?

Ik heb de beide uitgeprobeerd en doen NIET waar ik op zoek naar ben> Ze doen enkel wat de reeds bestaande apps van Synology doen, ttz. eigen dvd werk en niet-beveiligde films afspelen van mijn NAS naar/op ALLE toestellen (OSX, iOS en Apple TV).

Wat ik zoek is zoals hoger uitgelegd, de mogelijkheid om AANGEKOCHTE films uit de iTunes Store vanop mijn NAS te kunnen bekijken op mijn gemachtigde iOS toestellen... Ze kunnen bekijken op mijn gemachtigde OSX toestellen is geen enkel probleem (zie hoger).

Laatst gewijzigd door applecool; 05-12-17 om 12:04.
    MBP unibody 17" / MBAir 11" / iPhone 7Plus / iPad Air Wifi+Cellular / AppleTV 64gb

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Wat jij wil is denk ik, Fairplay, het DRM (Digital Rights Management) van iTunes films verwijderen.

Lijkt me een faire vraag voor iemand die een film eerlijk heeft aangeschaft ( grrr..., Apple toch, als je maar even buiten jullie ecosysteem wil, hee!).

Dat moet te doen zijn, Google maar eens. Bv:

https://www.howtogeek.com/291612/how...-and-tv-shows/

Succes!
    IF IT AINT BROKE DON'T FIX IT!

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Hallo hexdiy ! Interessante link... Maar, en ik zal wel oubollig zijn, dit lijkt me alweer niet echt legaal of toch ? Indien illegaal begrijp ik helemaal niks meer van deze wereld: hoe kunnen ze dit blijven verkopen ??

Spijtig toch van Apple dat daar niks voorzien is om je legaal aangekochte films te kunnen stockeren voor later visioneren op je gemachtigde toestellen OFFLINE... Ik snap de logica niet. Technisch moet dit toch mogelijk zijn of niet ? Welke beweegreden speelt er mee om dit niet mogelijk te maken ? Meer internet verkeer ??

Resultaat, althans wat mij betreft: ik zal nog 2x nadenken om zo'n films "aan te kopen" .
    MBP unibody 17" / MBAir 11" / iPhone 7Plus / iPad Air Wifi+Cellular / AppleTV 64gb

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Je koopt ook geen product ("de film"), je koopt een dienst ("het recht om de film te bekijken, op geauthoriseerde apparaten").

De content-providers doen er daarbij alles aan om verdere distributie (opslaan e.d.) te vermijden middels DRM.

Merk op dat het DRM heet, en geen DPM. ("Rights" ipv "Product")
    "One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Goed opgemerkt, een dienst... + over internet beschikken, een dienst... + OF zonder internet, over voldoende geheugen beschikken en dat dan ook nog voorbehouden op je gemachtigd OSX product, opdat dat je die film(s) zou kunnen bekijken zonder internet wanneer jij het wilt... Logisch toch ? (!) Niet voor mij... Ik ga de wereld niet veranderen hé (het zal eerder omgekeerd zijn). Maar zo'n film-"rechten" kopen doe ik niet meer, voor mij uitgemaakte zaak, punt. Dit is, voor mij, een misleidende "aankoop".

Bladwijzers

Forum Rechten