Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004

vlekken MacBook Pro scherm

Wat zijn de ervaringen hier in verband met het probleem met de coating van MacBook Pro's zoals beschreven in dit artikel :

https://www.iculture.nl/nieuws/repar...kken-verlengd/

Ik heb zelf ook al een tijd last hiervan op mijn MBP 15" late 2013.

Ik probeerde contact te nemen met Apple Support hierover, maar na het ingeven van het serienummer krijg ik de mededeling dat er geen ondersteuning meer is voor mijn toestel (dat dus nog geen 4 jaar is). Ik kan dus geen contact nemen met support, niet telefonisch of via chat. Een afspraak bij de Genius Bar in Brussel is ook niet mogelijk wat die agenda gaat maar een week verder en is volgeboekt.

Ik ben maar bang dat ik effectief geen gebruik meer kan maken van het reparatieprogramma, omdat ik niet op de hoogte was van het bestaan ervan.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2009
    de aanhouder wint, blijven proberen…

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    goed nieuws : ik had gisteren een afspraak bij Genius Bar in Brussel. Apple gaat het scherm kosteloos vervangen. Zonder discussie. Toch wel straf zo buiten garantie. Dat zie ik andere merken niet snel doen.
    Het kon meteen gebeuren maar ze vroegen of ik een recente back up had. Die had ik (nog) niet dus er voor gekozen om die eerst te maken en morgen ga ik ermee terug.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Tof

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Update : Woensdag ochtend mijn MBP dus binnengebracht. Men liet me uitschijnen dat gezien het wisselstukk binnen was, de vervanging dadelijk zou gebeuren. Op maandag had men mij al gezegd dat als je ‘s ochtends komt, dat je dan het meest kans hebt op op dezelfde dag je toestel terug te hebben. .
    Woensdag tegen het einde van de dag nog eens binnengelopen want ik was toch in de buurt. Daar kon men mij niets meer zeggen dat ik een mail zou krijgen als het klaar zou zijn. Geen enkele voorspelling of status.
    Gisteren donderdag nog niets ontvangen en ik begin de MBP nu toch wel nodig te hebben voor allerlei zaken. Dus ik belde vandaag talloze keren naar het 0800 nummer van de AppleStore Brussel. Naar een doorkiesmenu kom je op een lijn terecht die na een aantal keren bellen een Engelstalige computerstem laat horen dat de dienst niet beschikbaar is. De woorden van josphien indachtig (“de aanhouder wint”) ben ik blijven proberen, maar je krijgt niemand aan de lijn. Zonet opnieuw geprobeerd maar dan voor de Franse taal gekozen en zowaar : nu kreeg ik wel onmiddellijk iemand aan de lijn. Helaas niet met de vriendelijkheid die ik gewoon van Apple medewerkers. Het was vrij kort af en kwam er op neer : “ze zijn er mee bezig, je krijgt een mail als het klaar is..”

Mijn enthousiasme van eerder is flink omgeslagen. En voor de Nederlandstaligen onder u : u bent gewaarschuwd. Spreek maar Frans, dan wordt u beter en sneller bediend.

Bladwijzers

Forum Rechten