Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2005

AirPort Express als AP (bekabeld) ook voor gastnetwerk

Hallo,

Ik wil mijn netwerk vergroten met een accespoint. Router is een timecapsule (recent model) en ik wil hierbij mijn netwekr vergroten met een airport express als Accespoint.

Nu '"mijn" netwerk zal geen probleem zijn, maar kan het gastnentwerk ook verlengd worden op die manier?.
    Zal DHCP correct blijven werken.

Alvast bedankt.
    Live your life wireless......and realize how fast everything becomes a memory

Screenphoto 2017-11-14 om 17.26.55.PDFHet gastnetwerk wordt ook meegenomen.
    Uitbreiden met Airport Express : er zijn drie mogelijkheden.
    Nadat je de procedure doorgelopen bent zal je Express onder je TimeCapsule komen te staan en niet er naast.
    Mac gebruiker sinds 1993. Ideeën ontstaan vanzelf, gebouwen niet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    Vice-Voorzitter Orde van Architecten - Raad Vlaams Brabant & Brussel vertegenwoordiger van de Vlaamse Raad van Architecten bij de Brusselse Kamer
    OS X Sierra Mac Pro 5,1 6-Core Intel Xeon 2x 3,46GHz 12 core1 RAM 96 GB en MacBook Air 11” dd 08/2014.
    VectorWorks 2017 Architectuur & Interieur & RenderWorks - Sketchup 2017 Pro - SU Podium 2.51 - TTR400 - iPhone 7+.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Super, nu ben ik het tenminste zeker.

Alvast bedankt.

Greets
    Live your life wireless......and realize how fast everything becomes a memory

Bladwijzers

Forum Rechten