Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2008
    FireWire 400 vs. 800:

En die met het bliksemicoontje is Thunderbolt:

Deze is vrij recent; heb je nog een andere Mac met Thunderbolt? Dan zal Doelschijfmodus/ Target Mode wel lukken,
    zoals beschreven door Mowat.

Succes!

N.B.: post eens je serienummer, dan weten we hier gelijk precies over welke Mac het gaat!
    Laatst gewijzigd door hexdiy; 13-11-17 om 22:47.
    IF IT AINT BROKE DON'T FIX IT!

Bedankt Mowat,

Eind volgende week waarschijnlijk heb ik een iMac in leen van mijn zoon (als zijn Mac Book Pro is geleverd) die iMac is begin 2013 en alleen een kleiner scherm met andere processor als de mijne maar wel beide het nieuwere type vanaf eind 2012 met de bolle achterkant, gelijmd etc.
    De poorten lijken hetzelfde... dus het zal wel dan een Thunderbolt kabel worden zoals ik heb gelezen via uw link... zal het ook nog eens navragen als ik de kabel ga halen bij Switch..
    Ik heb 90% van alle broodnodige data op externe drive’s staan... maar het zijn de kleine stomme dingen die ik mis alsook de worklayout van mijn kapotte iMac, daarom alle moeite om terug alles origineel te verkrijgen als ik een besluit heb genomen betreft herstelling of verkoop...

Verlopig blijf ik uit de single mode daar de Unix commands me te gevaarlijk lijken...
    Groeten,

Bladwijzers

Forum Rechten