Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Refurb store

Refurb store

Er staan voortaan ook Macs op de Belgische store voor “gereviseerde” producten. In eerste instantie MacBooks en MacBook Pro’s 13”. https://www.apple.com/be-nl/shop/bro...ecialdeals/mac

Vandaag hele range 13” MacBook Pro’s van 2017 met 15% korting. Het aanbod vergroot regelmatig.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Ieder zijn gedacht maar gem. 15% korting vind ik net iets te weinig om interessant te zijn.

Op iBood.be staan er ook soms met grotere kortingen.

Greets
    Live your life wireless......and realize how fast everything becomes a memory

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2006
    15% vind ik ook te weinig. Tenslotte zijn het allemaal toestellen waar toch iets aan gehaperd heeft (neem ik aan toch). Moest het in de orde liggen van 30-40% dan zou ik het overwegen. Nu betaal ik liever de 'volle pot' voor een compleet nieuw exemplaar.

Je kan altijd meer korting verwachten, vraag is of je die elders vindt. 15% is toch nog meer dan bv. de studentenkortingen.

De refurb zijn ofwel relatief recente toestellen die geretourneerd werden en terug in nieuwstaat gebracht (batterij, ...), ofwel nieuwe toestellen die in een bruine kartonnen doos geleverd worden I.p.v. in de meer aantrekkelijke commerciële verpakking. Dit laatste is een discrete manier om van overstock af te raken.

Apple verkoopt al jaren refurb in de grote omliggende landen maar tot onlangs viel België uit de boot. Toch de moeite waard om dit te melden dacht ik.

Nu ook ruim aanbod 15” MacBook Pro’s.
    https://www.apple.com/be-nl/shop/bro...macbook_pro/15

Bladwijzers

Forum Rechten