Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010

Stop OPGELOST iPad Air (1gen) AGENDA synced met MBP lukt niet !

Beste Allemaal,

Mijn vrouw slaagt er niet in de op haar iPad aangemaakte agenda activiteiten over te zetten op haar MBP... Ikzelf dus ook niet, alles instellingen zitten bekijken en uitvissen wat misgaat, niet te vinden.

Haar iPad Air (1gen) draait op iOS 10.3.3, haar MBP op OSX Sierra 10.12.6

Dus eens een activiteit aangemaakt op de iPad komt die NA synchronisatie via iTunes niet op haar MBP.... en dat is verdomd vervelend ! iCloud gebruikt ze niet.

Iemand enig idee wat ik/zij fout doet ?
    Laatst gewijzigd door applecool; 11-10-17 om 10:11.
    MBP unibody 17" / MBAir 11" / iPhone 7Plus / iPad Air Wifi+Cellular / AppleTV 64gb

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door applecool Bekijk Berichten
    Iemand enig idee wat ik/zij fout doet ? iCloud gebruikt ze niet.
    Dat dus.
    Ik gebruik iCloud minimaal, maar juist wel voor het synchroniseren van Contacten en Agenda's tussen diverse apparaten.
    "One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010
    @PieterNL: tja, heb test gedaan met haar iPHONE in beide richtingen, een activiteit aangemaakt en na syncen NIKSKE, net als bij haar iPAD... Zal je raad opvolgen en dus dit snel even instellen !
    MBP unibody 17" / MBAir 11" / iPhone 7Plus / iPad Air Wifi+Cellular / AppleTV 64gb

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Bedankt PieterNL... is opgelost door inderdaad de iCloud aan te zetten voor desbetreffende app. Agenda !

Bladwijzers

Forum Rechten