Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    @applecool : je verwijst naar een draad met 178 berichten. Kan je iets specifieker zijn ?

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010
    @macleod: sorry, ik sla de bal mis... ik verwarde iTunes met Photos. En wat dit betreft, loste ik het zo op: zie draadje nr #126 . iTunes zelf gebruik ik eerder zelden via de NAS, gezien ik via Sonos werk samen met MBP of iPhone. Wordt enkel gebruikt wanneer de MBP of iPhone (met de volledige iTunes bib erop) "niet in huis is"...

Misschien begrijp ik je verkeerd, maar heb net eens geprobeerd:
    iTunes bib bedienen die op de Synology NAS staat, via bv. mijn iPhone of iPad: geen enkel probleem...
    iTunes bib op de NAS, afspelen via SONOS boxen eveneens zonder probleem...

Wat bedoel je eigenlijk met iTunes bib van NAS naar iPhone slepen ? Dit doe je toch via synchroniseren van iTunes tussen je Mac of MBP en je iPhone ?
    Laatst gewijzigd door applecool; 14-09-17 om 22:23.
    MBP unibody 17" / MBAir 11" / iPhone 7Plus / iPad Air Wifi+Cellular / AppleTV 64gb

Heb net eens geprobeerd met iTunes 12.6 en library op Synology (geen library op Mac). Slepen naar iPad (binnen iTunes) ging blijkbaar wel (geen automatische sync).
    Laatst gewijzigd door mcmt; 14-09-17 om 23:03. Reden: Verduidelijking

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Met de DS Audio (iOS app) van Synology kan je wel de nummers die in je iTunes op je NAS staan... "downloaden" naar je iPhone, voor als je offline bent ! Hetzelfde met je foto's.... Maar inderdaad je blijft binnen het Synology app systeem dus je zit niet echt in iTunes dan.
    MBP unibody 17" / MBAir 11" / iPhone 7Plus / iPad Air Wifi+Cellular / AppleTV 64gb

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    De Synology iOS apps ken ik. Dat is een mogelijkheid. Helaas, ook niet de meest gebruiksvriendelijke.
    En voor sommige toepassingen wil ik bepaalde songs echt in de iTunes library op de iPhone zetten.

Intussen heb ik al verschillende dagen zitten knoeien en proberen met instellingen allerhande. Het is me al eens gelukt. 2 albums zijn rechtstreeks van de Synology op mijn iPhone geraakt. Het is dus mogelijk. Maar sindsdien lukt het mij niet meer. Geen idee wat er veranderd is.

Bladwijzers

Forum Rechten