Resultaten 1 tot 6 van de 6
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Leeftijd
    72

Stop Advies bij garantie gevraagd

Mijn Apple pencil, gekocht bij Easy-M online eind 2015 stopt met opladen: batterij doet het niet meer. Ga naar Easy-M om garantie-vervanging. Kan niet want btw plichtig (bedrijf). Koop een nieuwe want dringend nodig, betaalterminal in panne, krijg een factuur die ik nog moet betalen. Mmmmm. Zou ik nu niet eens een serieuze discussie voeren met Easy-M?
    Wadenekenjullie?
    :D May the Mac be with you. De layoutdokter @layoutdokter
    Macpro 5.1 12core 3.49Mhz • Macpro 3.1 2x2.8 quad • iPhone 5 16Mb • iPad Pro + Pencil •

InterMactivist
    Ingeschreven
    May 2006
    Leeftijd
    54
    Zelf ook al een Pencil gehad die, iets meer dan een jaar oud, niet meer oplade. Volgens Apple buiten garantie ... en op batterijen doen ze sowieso moeilijk als het om garantie gaat.
    Veel succes om de garantie te claimen maar die dingen gaan volgens mij veel te vlug stuk.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2009
    op bedrijf = 1j garantie, je kan wel claimen, maar het betreft dan een commerciële geste

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Leeftijd
    72
    Macpro 5.1 12core 3.49Mhz • Macpro 3.1 2x2.8 quad • iPhone 5 16Mb • iPad Pro + Pencil •

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Uw laatste post begrijp ik niet zo goed eerlijk gezegd. De batterij kan vervangen worden en dan is alles terug werkbaar als ik goed voorheb? En de garantiebepalingen zijn duidelijk. 1 jaar voor bedrijven...Als een product niet deugt zoals nu blijkt, koop het dan in het vervolg niet meer. Want dat is de enige taal die ze kennen, als de verkoopcijfers kelderen, dan pas.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2004
    Leeftijd
    72
    De "pencil" is zo goed als niet te repareren. Iets vervangen buiten de "tip" en de "cap" kan niet. Pencil word dus vanzelf totaal nutteloos vanaf het moment de batterij het begeeft.
    Een van de minst "Apple" achtige producten...

Bladwijzers

Forum Rechten