Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004

opstartprobleem iPhone 5

Mijn iPhone 5 wil niet meer opstarten. Hij komt niet verder dan het apple logo en nadien wordt het zwart. Talloze keren geprobeerd. Batterij is nog in orde want nog recent vervangen.
    Voorgeschiedenis : recent al enkele keren vastgelopen tijdens intens of langdurig gebruik. Waaronder 1 keer dat ik hem echt moest restoren vanaf iCloud backup.
    Sinds enkele dagen kon ik geen apps meer downloaden of updaten. Ik kreeg de melding : "Installatie niet momenteel niet mogelijk, probeer het later opnieuw. Er was nochtans genoeg ruimte.
    Maar om toch zeker te zijn heb ik ruimte gemaakt en apps, foto's en video's verwijderd maar het probleem bleef.
    Dan probeerde ik om het OS up te graden. Dat was al even niet meer gebeurd omdat me mij bang gemaakt had dat verder upgraden de iPhone trager zou maken. (hij was al behoorlijk traag geworden).
    Hij stond dus nog op 10.1 denk ik. Maar upgraden lukte niet, zowel op iPhone of via iTunes. Telkens een melding dat het niet gelukt was.
    Uiteindelijk toestel uitgeschakeld om heropstart te doen, maar dat lukt dus niet meer. En gekoppeld aan Mac/iTunes is hij ook niet zichtbaar opdat hij niet opstart.

Wie heeft tips om hier opnieuw leven in te krijgen ?

InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2002
    Leeftijd
    59
    If turning the iPhone off and back on again doesn't fix the problem, or the iPhone is unresponsive when you try to turn it off, you have to reset it by doing the following: Press and hold the On/Off Sleep/Wake button and the Home button at the same time for at least ten seconds, until the Apple logo appears.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Ik heb intussen verschillende dingen geprobeerd maar het lijkt nu te lukken via DFU mode volgens deze werkwijze :
    https://www.gadgetgoeroe.nl/handleid...ne-werkt-niet/

Hij is nu aan het restoren. Gelukkig had ik nog een recente backup.

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten