Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Veel spam in mail

Veel spam in mail

Ik krijg de laatste tijd dagelijks veel mails binnen van oa Delhaize, Colruyt, Carrefour, E5 Mode, Ici-Paris, Robijn, Hubo, Dreft, Dyson enz. Als ik die abonnementen opzeg komen mijn mails onbestemd terug, zeer vervelend. Nochtans heb ik met geen enkele van die bedrijven contact gehad of me ergens op ingeschreven. Hoe kan ik daar iets aan doen?

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Hier van hetzelfde laken een broek. Ik zou evenmin weten hoe het komt. Uitschrijven heeft inderdaad geen zin. De stroom gaat gewoon door.

InterMactivist
    Ingeschreven
    May 2006
    Leeftijd
    54
    Hier ook, ongelooflijk de laatste tijd en spam filter / regels instellen helpt allemaal niet. Is echt heel vervelend aan het worden !
    Vroeger had ik dat probleem niet

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    May 2001
    Leeftijd
    66
    Hebben jullie drie toevallig dezelfde internetprovider of gebruiken jullie toevallig dezelfde mailserviceprovider?
    Tracking cookies die door héél veel websites gebruikt worden en stiekem jullie surfgedrag doorgeven kunnen in de browser uitgeschakeld worden met Ghostery en µBlock. Dat zal voor de toekomst al wat redden.
    Laatst gewijzigd door michelvdb; 06-05-17 om 16:46.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2001
    Leeftijd
    61
    ... en door (te proberen) uit te schrijven, weet de afzender dat jouw mailbox gelezen wordt en actief gebruikt wordt => zo weet hij dat het loont om nog meer spam te zenden.
    Misschien goed om weten dat bij de Internet Service Providers ongeveer 80% van het mailverkeer niet doorgestuurd wordt, wegens spam. Wat je uiteindelijk in je inbox krijgt is dus maar een fractie van wat er echt naar gestuurd werd...

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Ik gebruik al geruime tijd zowel Ghostery, AdBlock Ultimate en AdBlock plus. Meer kan ik niet doen vrees ik. En wat u zegt over uitschrijven, tja... sommigen zeggen ja, anderen neen. Schrijf ik niet uit dan blijven ze even goed komen hoor. Alles al geprobeerd zeg maar. Wat moet men doen (of niet doen) om goed te doen? Dat is de vraag.
    Laatst gewijzigd door Guido2; 07-05-17 om 07:09.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Vreemd misschien, maar via mijn GMail account krijg ik géén spam.

Via het Exchange account van mijn werk een klein beetje, maar dat zal helaas aan de netiquette van collega's liggen.
    Die gebruiken namelijk wat graag Carbon Copy in hun geadresseerdenvenster.

Het gaat dan steeds over cursussen die kunnen worden gerelateerd aan mijn werk.
    IF IT AINT BROKE DON'T FIX IT!

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    May 2001
    Leeftijd
    66
    Link naar de Privacycommissie: Ik krijg regelmatig ongewenste e-mails (spam) op mijn computer. Wat kan ik hieraan doen?
    Dit hoort eigenlijk door elke internetgebruiker bekend te zijn.
    Laatst gewijzigd door michelvdb; 07-05-17 om 08:41.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Ik doe al mijn emailverkeer via Gmail. Dus verschillende pop3 boxen worden geleegd, gelezen en beantwoord via Gmail. Een goede spamfilter is één van de redenen waarom ik zo werk. Op die manier heb ik er dus geen last van. En het werkt goed, want als ik in die spamfolder kijk komen er massa's binnen.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    48
    Hier ook. Een probleem misschien in de software van mail....?
    Vroeger geen last van gehad, komen dan ook nog eens op mijn iPhone toe...vervelend dat wel!!

Bladwijzers

Forum Rechten