Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 18
    Steunend lid
    Ingeschreven
    Feb 2001
    Leeftijd
    55

Stop voortdurend meldingen mackeeper

Ik krijg van MacKeeper in verschillende browser de melding dat mijn iMac zwaar geïnfecteerd is door phishing software.
    Is dit bericht zelf ook fishy en hoe kan ik dit weg krijgen?
    https://fcmt08.immune-resistance.spa...3n=11486235646

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2008
    MacKeeper is weer zéér agressief bezig, dat klopt, ja! Hoeft op zich niet zo een probleem te zijn, maar is érg vervelend.

Draai misschien eens Malwarebytes Mac, het enige Mac tooltje wat eigenlijk onmisbaar is dezer dagen:

https://www.malwarebytes.com/mac/
    IF IT AINT BROKE DON'T FIX IT!

Steunend lid
    Ingeschreven
    Feb 2001
    Leeftijd
    55
    Ok, bedankt voor de tip. Tot nu toe gebruikte ik bitdefender.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hexdiy Bekijk Berichten
    MacKeeper is weer zéér agressief bezig, dat klopt, ja! Hoeft op zich niet zo een probleem te zijn, maar is érg vervelend.

Draai misschien eens Malwarebytes Mac, het enige Mac tooltje wat eigenlijk onmisbaar is dezer dagen:

https://www.malwarebytes.com/mac/
    Laatst gewijzigd door maestro; 05-02-17 om 07:59.

Ik heb het vlaggen, vrees ik.

De voorbije dagen kan ik Safari niet meer openen of er opent automatisch een tabblad dat na veel re-directen uitkomt op een pagina met een melding dat mijn Mac besmet is met virussen of dat ik de prestaties van mijn Mac kan verbeteren of...

Ik heb me al suf gezocht naar mogelijke oplossingen om alles manueel te verwijderen. Maar dat schoot niet op. Ondertussen Avast geïnstalleerd, maar ook dat bracht geen soelaas. Op IM gelezen dat Malwarebytes zou helpen. Maar helaas, ook dit lost het probleem niet op.

Suggesties zijn dan ook meer dan welkom! Iemand?

Misschien terug gaan in de tijd met Time Machine ?

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Kijk eens terug naar mijn link: Malwarebytes haalt dat er af. Tenzij je nog Snow Leopard hebt. Succes!
    IF IT AINT BROKE DON'T FIX IT!

Ik heb Malwarebytes (trial versie) en Avast geprobeerd. Beide zeggen dat mijn systeem clean is... Helaas blijven de popups maar komen.
    Laatst gewijzigd door Rikki V.; 12-08-17 om 17:22.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2012
    "One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."

Dank je wel voor die tip. Heb de cache van Safari leeg gemaakt via Safari zelf.
    In een van de twee linken staat ook waar Safari dit allemaal opslaat. Al ik daar naar toe ga, is die map niet helemaal leeg. Ik durf ook niet alles zo maar weggooien. Ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan.

hahaha... Met dat ik op de knop 'plaats snelle reactie' klik, moet IM een nieuwe pagina laden. En meteen gaat er weer zo'n pop up mee open.

Is er een methode om pop ups in een nieuw tabblad te blokkeren?

Bladwijzers

Forum Rechten