Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Wat je nu schrijft is voor mij al chinees. Begrijp je als ik zeg dat de doorsnee kijker/abonnee aan al zulke zaken geen boodschap heeft? Lijnwaarden? Wat is dat en wat moet ik daar mee? En wat zou ik daar moeten aan controleren en eventueel sleutelen? Als het voor mij gewoon werkt ben ik al meer dan tevreden. Ik heb vaak de indruk dat al dat 'gepruts' eerder voor de problemen zorgt dan wanneer je er gewoon afblijft. Misschien is dat net wel de reden waarom Proximus alles achter de expert/admin account stopt, zodat problemen met de thuisknutselaars toch al vermeden worden.

Vriend van de Schijf
    Ingeschreven
    Jan 2007
    160GB HD is nu ook niet zoveel meer, zo heb ik er nog verscheidene liggen waar ik niets mee doe.

Maar welke decoders worden eigenlijk vervangen?
    Ik las dat er nieuwe decoders kwamen met enkel netwerk opname functie.
    Zelf heb ik er eentje met 320GB, gaat die ook al vervangen worden?
    En als de oude nog werken, waarom komen er dan nieuwe?

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Omdat ze alles binnen hun Cloud willen trekken misschien?

En wat die schijven betrsft, groot zijn ze idd. niet, maar wél IDE/ PATA. En die worden moeilijk te vinden...
    IF IT AINT BROKE DON'T FIX IT!

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2009
    heb hier 3 maand geleden ongeveer, een model mogen afhalen met een 2,5" sata schijf. behuizing moet zelfs niet open om aan de schijf te kunnen.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Leeftijd
    66
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
    160GB HD is nu ook niet zoveel meer, zo heb ik er nog verscheidene liggen waar ik niets mee doe.
    Zulke dingen zijn toch ideaal om backup's te maken van bvb. USB-sticks, SDHC-kaartjes, iPhones, mediaspelers... Zelf heb ik 3 van die 160GB externe HDD's in gebruik waarvan 1 met een backup van mijn iPod Classic 160GB, op een andere onderhoud ik een extra backup van mijn belangrijkste foto's en de derde dient als backup voor mijn Xubuntu-laptop met 120GB SSD.

Vriend van de Schijf
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Voor mijn backups gebruik ik oude SATA drives, die zijn iets gemakkelijker aan te sluiten (en groter)
    Alle nieuwe informatie op USB sticks, mediaspelers, .. wordt direct naar mijn desktop pc gekopieerd en dan naar NAS. (en backup op regelmatige tijden)
    Alles wat dus op sticks of iPod Classic staat, komt dus ook van die desktop en mag verloren gaan.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Hee Chris147, mijn post was maar voor iedereen die nog wat kan met IDE/ PATA schijven en/ of een extra Belgacom/ Proximus decoder voor een 2de of 3de TV toestel.

Trekke aan wie schoentje past...

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Ik heb ook zopas mijn decoder vervangen. Is die oude dan nog te gebruiken voor een tweede TV, of is die nu compleet buiten werking gesteld en dus eigenlijk waardeloos? Ik vraag maar omdat mijn zoon een TV op zijn kamer heeft, maar hij had nog geen decoder hiervoor. Het hoefde voor hem ook niet, maar nu ik er toch een liggen heb... moest die nog werken natuurlijk. Ik zou kunnen proberen natuurlijk, maar ik heb altijd wat schrik dat alles dan in de soep gaat draaien en dat vermijd ik liever uiteraard.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2009
    heb het reeds gedaan bij een familie lid, 2 toestellen werken perfect.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Ik heb het vorig jaar getest bij de buurman, die een nieuwe, schijfloze decoder heeft. De oude als 2de erbij werkte inderdaad uitstekend.

Vandaar ook dit topic.

Bladwijzers

Forum Rechten