Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 39 van de 39
    Een oud maar interessant topic. Ondertussen weet ik dat Adobe cloud niet voor mij is. Te duur en te overbodig.
    Ik werk soms met Affinity designer en Affinity Photo. Voor illustratiewerk gebruik ik ook wel Clip Studio Paint. Fantastisch programma indien het enkel voor illustratie is. Ik mis enkel de pen om selecties te maken.
    Wel doe ik nog het meeste met Photoshop CS 5 op mijn MBA.

InterMactivist
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Leeftijd
    20
    2x ibook g4 1x ipod

Mac gebruiker vanaf 2014 mvg os x
    http://www.getmacapps.com/

Het platform is niet een probleem - ik heb ondertussen al een pc gekocht, maar voor Adobe CS 5 blijf ik mijn Mac voorlopig gebruiken.

InterMactivist
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Leeftijd
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lacsap Bekijk Berichten
    Het platform is niet een probleem - ik heb ondertussen al een pc gekocht, maar voor Adobe CS 5 blijf ik mijn Mac voorlopig gebruiken.
    mocht je ooit bedenken www.corel.com daar staat het
    2x ibook g4 1x ipod

InterMactivist
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Leeftijd
    20
    Dankjewel
    graag gedaan
    2x ibook g4 1x ipod

Een oud maar interessant topic. Ondertussen weet ik dat Adobe cloud niet voor mij is. Te duur en te overbodig.
    Ik werk soms met Affinity designer en Affinity Photo. Voor illustratiewerk gebruik ik ook wel Clip Studio Paint. Fantastisch programma indien het enkel voor illustratie is. Ik mis enkel de pen om selecties te maken.
    Wel doe ik nog het meeste met Photoshop CS 5 op mijn MBA.
    Ik heb proefversies geprobeerd van Affinity Photo en Designer.
    ik ziehet wel zitten. Als Publisher uitkomst koop ik de volledige Suite voor ongeveer 150 €

Ik stel me de vraag, wanneer men adobe cc gebruikt word men cataloog uit LR5.7 opgewaardeerd naar de CC versie. Maar wanneer CC abo niet meer verlengt word, kan ik dan nog mijn cataloog gebruiken. zodoende heb ik eens een proefje gedaan met de probeer versie en dit viel lelijk tegen, schijnbaar is het cataloogje uit cc niet leesbaar voor 5.7. Heb de vraag al in de fotoclub gesteld maar niemand geeft een sluitend antwoord. Nadeel van deze 5.7 versie is dat ze niet geupdate word en hinkelen we achter met functies die CC wel heeft.

Daar kan ik helaas niet over meespreken. Ik volg de activiteiten van Adobe niet meer.

Bladwijzers

Forum Rechten