Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 39

Overschakelen naar Adobe CC

Hallo, een vraagje over de adobe creative cloud.

Ik ben aan het denken om over te schakelen naar Adobe CC, maar ben er nog niet helemaal uit vanwege de hoge kosten.

Indien je een abonnement hierop neemt voor enkel een jaar, kan je daarna nog je applicaties Photoshop, Illustrator, Indesign, enz… verdergebruiken?

Ik maak op dit moment vooral gebruik van Photoshop en Illustrator (CS 5). Een beetje Indesign, maar de rest heb ik eigenlijk niet echt nodig.

Ik was ook Corel aan het overwegen, maar daar bestaat (voorlopig) geen Mac versie van.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lacsap Bekijk Berichten

Indien je een abonnement hierop neemt voor enkel een jaar, kan je daarna nog je applicaties Photoshop, Illustrator, Indesign, enz… verdergebruiken?

Hoe bedoel je "daarna"? Als je abonnement is afgelopen?
    "One experiment is better than a thousand expert opinions. Try it."

Inderdaad. Na dat jaar.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2012
    De versies die je zelf al had vóór CC wel, de CC-versies natuurlijk niet.

Maar blijft die CC software dan niet gewoon op je Mac staan?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lacsap Bekijk Berichten
    Maar blijft die CC software dan niet gewoon op je Mac staan?
    Die blijft inderdaad staan, alleen checkt de software bij het opstarten of je nog wel een CC-abonnement hebt. Is dat niet zo, dan starten ze niet meer op. En je Internet connectie uitschakelen helpt ook niet natuurlijk.

Overigens is het zo dat je documenten in CC niet zomaar kan openen in oudere versies van de software.

Misschien is Affinity wel wat voor jou? Die hebben reeds een Photoshop en Illustrator concurrent en binnenkort ook een inDesign tegenhanger. Geen abonnementskosten, enkel 49,99 € aankoop. Je vindt de apps ook terug in de Mac App Store op je Apple Mac.
    MacBook Pro Retina 2.5 Ghz i7 16 Gb / iPod Touch 5G 64Gb / iPad Air 2 64 Gb / iPhone 6 64 Gb / Apple Watch Sport / TV4 en TimeCapsule 3TB

Heel erg bedankt :)

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2008
    +1 voor Affinity, son-of-jobs! Ik lees daar erg veel goeds over en verwacht er erg veel van. Maar ik dacht dat je hun logo zo lelijk vond? Welnu, ze hebben het aangepast. Heb jij dat geregeld misschien?
    IF IT AINT BROKE DON'T FIX IT!

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hexdiy Bekijk Berichten
    +1 voor Affinity, son-of-jobs!
    Heb je zelf ervaring met een van de Affinity programma's, hexdiy?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hexdiy Bekijk Berichten
    Maar ik dacht dat je hun logo zo lelijk vond? Welnu, ze hebben het aangepast. Heb jij dat geregeld misschien?
    Neen, ik zit daar voor niks tussen en ik vind het nogal altijd lelijk. Dus het komt er niet op bij mij (wat makkelijk is, ik doe vrijwel geen grafisch werk meer dat dat soort software vereist).
    MacBook Pro Retina 2.5 Ghz i7 16 Gb / iPod Touch 5G 64Gb / iPad Air 2 64 Gb / iPhone 6 64 Gb / Apple Watch Sport / TV4 en TimeCapsule 3TB

Bladwijzers

Forum Rechten