Resultaten 1 tot 5 van de 5

Netbanking - Belfius

Zijn er hier leden die ook bankieren met Belfius en heb jij ook problemen met de nieuwe webbanking hiervan.
    Bij mij staan al mijn gegevens telkens onderaan de pagina terwijl dit normaal mooie naast elkaar moet staan.
    Heb al gebeld met Belfius, maar ze hebben voorlopig geen oplossing hiervoor - cash leeg halen help trouwens niet.
    Ook firefox heeft hier problemen mee

Ik werk met lion 10.7.5

Ik wil alleen maar weten of er nog leden hier zijn die dit probleem hebben of ben ik de enige die dit weer moet voorhebben .
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Leeftijd
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K9 Spike Bekijk Berichten
    cash leeg halen help trouwens niet.
    Hangt af van je saldo op je rekening, denk ik. Teveel cash leeghalen zullen ze niet appreciëren.

Ik moet zeggen, vind de nieuwe netbanking niet zo super maar kan niet zeggen dat ik problemen heb (Safari, Mountain Lion).
    De pinguïn eet een appel...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
    Ik moet zeggen, vind de nieuwe netbanking niet zo super maar kan niet zeggen dat ik problemen heb (Safari, Mountain Lion).
    +1, ze hebben daar ferm over na gedacht dat is eraan te zien ... niet

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk Berichten
    Hangt af van je saldo op je rekening, denk ik. Teveel cash leeghalen zullen ze niet appreciëren.
    Vaderke staat moet van de week nog storten dus dat zullen ze wel graag zien.

Ben ik weer de enige zeker met dit probleem zeker.
    Ze hadden het beter gelaten hoe het was, vond ik veeeeeel beter en overzichtelijk....

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Leeftijd
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K9 Spike Bekijk Berichten
    Ze hadden het beter gelaten hoe het was, vond ik veeeeeel beter en overzichtelijk....
    +1
    De pinguïn eet een appel...

Bladwijzers

Forum Rechten