Bekijk Poll Resultaten: Met welke versie van Creative Suite werk jij?

Stemmers
15. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ik werk met CS3

0 0%
  • Ik werk met CS4

4 26,67%
  • Ik werk met CS5

3 20,00%
  • Ik werk met CS5.5

3 20,00%
  • Ik werk niet (meer) met Adobe

5 33,33%
Resultaten 1 tot 5 van de 5

Adobe lanceert CS6 en Creative Cloud

Vandaag heeft Adobe, het bedrijf dat we allemaal kennen van Photoshop, Illustrator en InDesign, de zesde versie van haar Creative Suite collectie voorgesteld. De collectie bestaat nog altijd in een aantal smaken: Design Standard, Design Premium, Production Premium en Master Collection, maar vanaf CS6 komt daar ook Creative Cloud bij. Er zijn een aantal nieuwe applicaties beschikbaar in de bundels van CS6, zoals Adobe Muse (ontwerpen van websites zonder code, enkel in de Creative Cloud), Adobe SpeedGrade (kleurcorrectie en 'color grading'), Adobe Prelude (video productie).
    Met Creative Cloud krijg je online opslag, versioning en het delen van bestanden met daarbovenop gebruiksrecht op alle 14 applicaties van de Master Collection. Je neemt dus als het ware een abonnement op de applicaties van de Creative Suite die je maandelijks (of jaarlijks) betaalt.
    Je vindt een productvergelijking hier
    MacBook Pro Retina 2.5 Ghz i7 16 Gb / iPod Touch 5G 64Gb / iPad Air 2 64 Gb / iPhone 6 64 Gb / Apple Watch Sport / TV4 en TimeCapsule 3TB

Moderatie: Topic werd bevorderd naar een artikel
    I have a magnet, so everyone backup! – kMikaZu.be

Wie werkt er ook (niet) meer met Adobe? Ik ben wel geïnteresseerd in je alternatieven.
    MacBook Pro Retina 2.5 Ghz i7 16 Gb / iPod Touch 5G 64Gb / iPad Air 2 64 Gb / iPhone 6 64 Gb / Apple Watch Sport / TV4 en TimeCapsule 3TB

Is vanaf vandaag (7 mei 2012) beschikbaar.

Ik heb gelezen dat CS3 en CS4gebruikers nog enkel korting krijgen als ze upgraden naar CS6 nog voor het eind van dit jaar, is dat zo?

Bladwijzers

Forum Rechten