Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31
    Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Leeftijd
    44

Wat is een goede prijs voor een tweedehands iPad 2 ?

Welke prijs kan je betalen voor een tweedehands iPad 2 ?
    Bv. het model dat ik voor ogen heb, een 32Gb Wifi, is volgens mac2sell nog 320 euro waard. Volgens mij is dat wat aan de lage kant, dus lijkt 350 euro me wel correct, zeker wanneer je bedenkt dat de iPad 3 er binnen twee dagen is.

Wat denken jullie ? Of hebben jullie een betere site voor tweedehandsprijzen, iets anders dan macnews.de ?
    De pinguïn eet een appel...

Tweedehandsprijs betekend voor mij de prijs die uw product nog opbrengt m.a.w. wat wil er een ander nog voor geven.
    De prijzen op mac2sell zie ik dan ook als richtprijs.
    Zet uw prijs wat hoger en beslis na +- een week en enige bieders later of het haalbaar is.
    Zelf heb ik een ipad 1 - 32gb verkocht met Apple hoes (waarde €30) tegen €320 een drietal weken terug.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Leeftijd
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door subtropic Bekijk Berichten
    Zelf heb ik een ipad 1 - 32gb verkocht met Apple hoes (waarde €30) tegen €320 een drietal weken terug.
    Da's wel heel veel voor een iPad 1...

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Leeftijd
    63
    Kaneda, misschien best nog 2 dagen wachten? Als er een nieuwe iPad op de markt verschijnt en de iPad2 daarnaast aan een lagere prijs dan thans het geval is, zou blijven bestaan, dan gaat dit IMHO ongetwijfeld ook invloed hebben op de prijzen van de 2dehandse toestellen.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Leeftijd
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loureiro Bekijk Berichten
    Kaneda, misschien best nog 2 dagen wachten?
    Zal het beste zijn, denk ik.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    May 2002
    ik heb de indruk dat 16 gb vs meer gb amper gewaardeerd wordt qua prijs 2e hands. Dus IK vind, wetende dat de ipad 3 komt, 250 euro een mooie prijs voor een ipad 2 16 GB. 32 GB 300. Dan moet ie perfect zijn.
    Als die prijzen zijn zo vreselijk overdreven, geef nu toe en denk eens helder, dat is dat 2e hands toch allemaal niet waard...
    2e hands in goeie staat hoort 60 % vd nieuwprijs te zijn. Een Ipad kost 469 euro en daar hoor je al 21% BTW af te trekken. Er zijn er nog steeds die een 2e hands verkopen voor 400 euro. Dat lukt blijkbaar nog ook. Ik heb er een woord voor, ik zal het voor mezelf houden. IDIOTEN oops :)

Ik heb 1,5 maand geleden een ipad 1 3G 64 GB NIEUW met apple hoes erbij gekocht voor 500 euro. Nieuw als in 'nog verpakt met folie' en volledige garantie. Dat noem ik redelijk. Heb er nog een week over getwijfeld, moet ik zeggen
    Als je betaald voor je ipad en hij is na 6 maand stuk, een week nadat de 2 jaar (!?) garantie is verlopen, ben je dik geschoren. Ik heb hier een ipod 32 GB touch liggen, krasloos. Hoesjes erbij, 160 euro betaald. Dat was erg scherp. Maar na half jaar weinig te gebruiken is ie dood. Weet je hoe ik dat noem? 160 euro was duidelijk teveel... Volgende 2e hands ipod classic koop ik voor 50 euro. Dat noem ik een koopje
    Laatst gewijzigd door djsteve; 05-03-12 om 16:38.
    I'm Lazy and I Know it.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Leeftijd
    44
    @djsteve : gelijk heb je. Voor het model dat ik zoek, een iPad 2 32Gb Wifi wil ik maximum 350 euro neertellen, en dat moet hij volledig krasvrij zijn én met een batterij in uitstekende staat. Meer kan je moeilijk geven voor tweedehands, dan geef ik liever een dikke 100 euro meer voor een instap iPad 3, die dan tenminste nieuw is....

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    May 2002
    zorg maar dat ie recent is, die ipad, want die dingen gaan stuk en herstel in willebroek kost 100 euro voor één faling. voor dat geld flirt je met nieuw... Koop van volwassenen of rotverwende kinderen, niet van mensen die na aanschaf géld willen maken uit hun goed omdat ze alweer iets anders willen en geen geld hebben...
    I'm Lazy and I Know it.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Leeftijd
    44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door djsteve Bekijk Berichten
    Koop van volwassenen of rotverwende kinderen, niet van mensen die na aanschaf géld willen maken uit hun goed omdat ze alweer iets anders willen en geen geld hebben...
    Check !

of
    Koop niet van rotverwende volwassenen of kinderen, die hun ipad ruw behandelden, wel van mensen die hun huidige ipad voor om het even welk bedrag willen verkopen omdat ze toch maar vanaf de eerste dag de nieuwe ipad zouden kunnen kopen ......
    .
    mijn apple computers - mac gebruiker sinds 1985

Bladwijzers

Forum Rechten