Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Mail sturen van op iPhone met 3G verbinding

Hoe kan ik van op mijn iphone4 met een 3G verbinding een mail versturen? Ik heb mijn telenet account ingesteld en ook iCloud werk met een @mac.com
    Windows is NOT a virus, virusses DO something!
    Imac 21,5", 2TB Time Capsule, iPod video 30GB, Apple TV 2, iPhone 5s 32GB, MacBook Air 11" <- heb hem terug!!

Nieuweling
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    35
    De mail versturen doe je via de mail-app. op je iPhone, dat spreekt voor zich natuurlijk.
    Dit zal enkel lukken via 3G als je een data-abbonnement hebt bij je GSM-provider.
    Ook even nakijken bij Instellingen -- Algemeen -- Netwerk of mobiele data aan staat.

zit bij Mobile Vikings, dus dat kan geen probleem zijn!
    In de mail app heb ik 2 accounts, zijnde mijn Telenet Account met alle juiste instellingen! En ook een iCloud account met een @mac.com adres!
    Als ik bv: een foto trek en deze wil mailen naar familie maar ik zit op 3G dan blijft hij maar proberen om deze te versturen! Dit gebeurd dan via mijn telenet account, en als ik dan thuis kom en mijn wifi is gevonden dan gaat dit zonder problemen!
    Van heel het iCloud - Mail gebeuren snap ik nog de ballen dus als er mensen zijn die me kunnen helpen, GRAAG!!!!!
    Imac 21,5", 2TB Time Capsule, iPod video 30GB, Apple TV 2, iPhone 5s 32GB, MacBook Air 11" <- heb hem terug!!

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Het is het oude zeer:

Je kan mail ontvangen via eender welke verbinding.

Versturen lukt alleen via de mailserver van je provider ALS je op het netwerk van die provider zit. Anders is de smtp server afgeschermd, omdat die verstuurt zonder paswoord.

Ze wilden het dus makkelijk maken ooit. Zonder paswoord. Maar vandaag rennen de computers rond, connecteren via allerlei netwerken en is 't dus a real PITA.

Oplossing: maak een gmail account. Dan verstuur je altijd via gmail en ontvangt wat je wil. Je kan ook bestaande mail accounts laten ophalen door gmail, zodat alles gecentraliseerd wordt.
    The quieter you become, the more you are able to hear. - Kali

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Als je verzendt via het MV netwerk moet je ook hun SMTP server instellen : https://mobilevikings.com/nl/account...tion-settings/
    SMTP: mail.internetmail.be
    SMTP poort: 25
    Dus niet via telenet server.

voor andere providers : kijk hier : http://www.3ginstellingen.be/
    Staat er mooi verzameld en beter vindbaar dan op bijvoorbeeld het doolhof dat proximus.be is.

Macleod: bedankt, ik ga meten eens proberen!
    De andere ook bedankt natuurlijk!

Bij het testen van de tip van Amcleod blijft de iPhone maar controleren...... verder gebeurt er niets

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Hiermee rekening gehouden ?

Waarschuwing!
    Sommige toestellen moeten herstart worden voordat de nieuwe instellingen van kracht worden.

nee, hij blijft maar controleren....

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Dan zou ik de helpdesk van Mobile Vikings eens contacteren.
    http://mobilevikings.com/nl/contact/

Bladwijzers

Forum Rechten