Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Bureau voor imac

Bureau voor imac

Goede avond iedereen ,

Ga me me tegen de winter maanden ( als ik nog zolang kan wachten ) een Imac 27 inch kado doen . Maar wil dat ding in de living plaatsen . Dus een moderne geschikte bureau is van doen . Iemand die hier tips kan geven waar ik benst aan denk voor ik er eentje aankoop ? Bedoel dat scherm is groot dus waar op te letten voor goed en efficient te kunnen werken op die imac?
    Werkt die muis eigenlijk op een glazen buro ? Iemand tips waar ik iets moois voor een redelijke prijs kan vinden ? Nieuwe buro stoel moet er ook bij komen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SniFManS Bekijk Berichten
    Werkt die muis eigenlijk op een glazen buro ?
    De laser van de Magic Mouse kan niet overweg met een glazen ondergrond...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MathiasB Bekijk Berichten
    De laser van de Magic Mouse kan niet overweg met een glazen ondergrond...
    Das al een belangrijke tip , thx
    Wat ik me dus afvraag is een standaard bureau niet te hoog voor een 27 inch ?

Niemand hier die weet heeft waar je originele bureau's kan vinden zoals deze --> http://www.leblogdeco.fr/bureau/1673...pour-imac.html
    Is maar een voorbeeld

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Leeftijd
    37
    Met alle respect maar dat kan je toch moeilijk een bureau noemen....

Als je een beetje handig bent, maak je dit zelf (voor de helft van de prijs waarschijnlijk).

Zoek je effectief een bureau (meubel) of enkel iets waarop je je iMac (bv. in de woonkamer) kan zetten ?
    People wonder why I love to work... Easy, because it's on a Mac!

Het is inderdaat wel wat klein maar gaf het maar als voorbeeld . Het ding kost me ook wat teveel ( 998 dollar)
    Ben gewoon aan het rondneuzen naar iets moderns dat in de living een oogcacher zal zijn in de plaats van een klasieke buro . Een moderne tafel van 1,20 x 80 is groot genoog in feite . KLeine werkpluk waar niet te veel plaats is voor rommel

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Leeftijd
    37
    Glazen blad op twee schragen ?

Ik zoek ook nog altijd een bureau (klassiek) maar vind ook nergens mijn goesting of het is belachelijk duur.

Ik speel met het idee om hem zelf te maken...
    People wonder why I love to work... Easy, because it's on a Mac!

ik heb mijn 27" op een standaard hoogte wit design bureau staan dat ik uit een falliesement heb gekocht.

Perfect!

bureaustoel gekocht op deze site
    http://www.trendmarket.nl/nl/bureaus...austoel-busana

Perfect!

En voor 150 euro was ik gesteld!

Perfect!
    verliefd op mijn magic mouse

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vox Bekijk Berichten
    Glazen blad op twee schragen ?

Ik zoek ook nog altijd een bureau (klassiek) maar vind ook nergens mijn goesting of het is belachelijk duur.

Ik speel met het idee om hem zelf te maken...

Is idd zelf te maken maar schragen ? Vind ik maar niks !
    Maar het zal niet makkelijk zijnom iets betaalbaars te vinden dat ik mooi vind .
    We zoeken wel verder

Al zit ik wel met een gedacht om iets zwevend te maken .

InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Leeftijd
    30
    mijne mac gaat na onze verbouwingen ook in de living staan. Omdat ik geen klassiek bureau wil in de living ga ik een soort 'balie' onthaal laten maken maar dan op gewone tafelhoogte. Ik ga hem laten maken als een halve cirkel of boog.
    Voordeel is dat ik een uniek stuk ga staan hebben die ik zelf mag kiezen en bijna evenveel zal kosten als een bureau in de winkel.
    MBP 15" unibody
    Imac alu 21.5"
    Iphone 4 16GB, Ipod mini

Bladwijzers

Forum Rechten