Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Herladen mobile vikings

Na dit forum te hebben doorzocht heb ik beslist om mij aan te sluiten bij mobile vikings, het enige dat ik echter niet terug kan vinden is; hoe je je kaartje moet herladen? Ik dacht te verstaan het werkt zoals een pay en go kaartje?
    Momenteel heb ik een kaartje bij mobister en kan ik deze simpelweh via homebanking (ING) opladen, maar hoe gaat het in zijn werk bij MV?
    Thx

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Leeftijd
    51
    1 ding dat ik weet is dat het ook kan via paypal.
    Alles heeft een einde,behalve een worstje dat heeft er 2!!
    www.mac60.be

Ik hoopte ook dat het via Netbanking zou gaan, maar dat gaat dus blijkbaar niet. Ik betaal ook via PayPal.
    White MacBook UniBody 13" 2.26GHz, iPhone 3G S⃣ 32GB White, Apple In Ear Headphones, iPod Shuffle 2nd gen. 2GB, Airport Extreme, Airport Express, ...
    To be continued!

InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    23
    Herladen kan ook via online banking (of toch met Fortis, zo heb ik het gedaan)..
    Hier een screenshot van de herlaadpagina:

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Bancontact, Online banking of PayPal.

Ja, maar per overschrijving duurt het een paar dagen. Bij Proximus was het meteen geregeld.
    White MacBook UniBody 13" 2.26GHz, iPhone 3G S⃣ 32GB White, Apple In Ear Headphones, iPod Shuffle 2nd gen. 2GB, Airport Extreme, Airport Express, ...
    To be continued!

InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Leeftijd
    23
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicholas Bekijk Berichten
    Ja, maar per overschrijving duurt het een paar dagen. Bij Proximus was het meteen geregeld.
    Bancontact is ook per direct gebeurd.

InterMactivist
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    27
    inderdaad, via de bancontact optie ga je ook door naar je netbanking en is het onmiddellijk betaald.
    iMac 20" (model 2007) - Macbook Pro Unibody Late 2008 15"
    iPhone 4 32GB - iPad 2 32GB Wifi

Als ik het dus goed begrijp kan je in noodgevallen je kaartje per direct opladen via bankcontact?
    Nu, bij mobistar kan je je kaartje via hun homepage opladen mbv netbanking, enkele seconden later krijg je dan een sms met het nieuwe belcredit.

Maar bij Bancontact moet je allerlei gegevens van je kaart ingeven? Daar snap ik niets van. Ik zou het anders ook direct willen laten regelen door mijn ouders, want zij hebben geen PayPal.
    To be continued!

Bladwijzers

Forum Rechten