Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Nieuwe iphone, wat met kalender en apps?

Ik ga een 3Gs kopen. Momenteel heb ik een 2G en heb alles gesynct op mijn mac (contacten, ical, apps,....
    Nu vraag ik mij af of ik alle gegevens die nu op mijn iphone 2G staan kan exporteren naar de 3Gs.

Als ik de 3G ga aansluiten op mijn mac kan ik die dan syncen zodat hij de gegevenns van de mac naar de iphone kopieert? en hoe doe ik dat?

grtjs

iTunes maakt toch altijd een reservekopie van je iPhone?

De volgende keer dat je een nieuwe iPhone aansluit zal iTunes zeggen: er is al een iPhone op deze computer gesynchroniseert, wilt u deze reservekopie op de nieuwe telefoon zetten (of iets vergelijkbaars). En zo kan je de laatste reservekopie van uw vorige iPhone op uw nieuw toestel zetten.

Ik weet niet hoe het gaat met gejailbreakte telefoons, en of het dan ook allemaal zo gemakkelijk is, maar zo werkt het op de legale manier.

In geen geval een reservekopie terugzetten als je van 2.2.1 of vroeger komt. Gewoon als nieuwe iPhone configureren en dan de contacten enzo weer naar je iPhone laten syncen. Anders krijg je problemen met push en dergelijke. Allez, zo is het toch met een gejailbreakte iPhone.
    White MacBook UniBody 13" 2.26GHz, iPhone 3G S⃣ 32GB White, Apple In Ear Headphones, iPod Shuffle 2nd gen. 2GB, Airport Extreme, Airport Express, ...
    To be continued!

InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    39
    Gewoon oude syncen met iTunes dan nieuwe aansluiten en als nieuwe instellen en weer syncen, best geen reserve copie terugplaatsen.
     iPhone 4S 64GB, ,MBP unibody 2.0 GHz quad-core i7, iPad 16GB Wifi 

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stoffels Bekijk Berichten
    Gewoon oude syncen met iTunes dan nieuwe aansluiten en als nieuwe instellen en weer syncen, best geen reserve copie terugplaatsen.
    Danku voor de echo
    White MacBook UniBody 13" 2.26GHz, iPhone 3G S⃣ 32GB White, Apple In Ear Headphones, iPod Shuffle 2nd gen. 2GB, Airport Extreme, Airport Express, ...
    To be continued!

Waarm is het best om niet van een reservekopie terug te plaatsen? Zit de functie er daarom niet in?
    Doe ik het dan best ook niet als ik overschakel van een niet-gejailbreakte 3g naar een nieuwe 3gs?

Ik heb gelezen dat er bepaalde bestanden van 3.0 overschreven zouden worden met de oude bestanden van 2.2.1 of welke versie je ervoor had en dat dit je iPhone instabiel zou maken. Push zou bijvoorbeeld al niet goed werken dan. En dat heb ik uit ervaring gemerkt, want ook al stond mijn Push af, opeens was al mijn geld op door datagebruik. Dus ik raad echt aan om geen reservekopie terug te zetten, ook al is het een in België gekochte iPhone. Ik weet niet of het daar ook het geval bij is, maar beter voorkomen dan genezen zeker?
    To be continued!

dus als ik eerst mijn reservekopie van de oude verwijder in itunes
    dan mijn nieuwe G3 instel als nieuwe iphone
    daarna mijn contacten en ical sync zouden alle contacten en ical op de nieuwe iphone staan?

InterMactivist
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Leeftijd
    27
    Sorry, maar dit moet me even van mijn lever:

Stop nu allemaal toch eens met G3 en G2 e.d. te zeggen. Er bestaat helemaal geen iPhone G3, het is 3G of 3GS oftewel 1st gen of 2nd gen of zo...

Dit even uitgespuwd te hebben...

Yep alles gaat dan gewoon werken. Uiteraard moet je dan nog wel instellingen aanpassen e.d., maar verder gaan alle apps worden gesynchroniseerd hoor.

sorry voor de schrijffout flash

Bladwijzers

Forum Rechten