Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37

Licentie is verlopen (photoshop cs4)

Hallo,

Ik heb per ongeluk 1 cijfer fout in mijn serial gedaan, bij photoshop cs4. En als ik nu wil opstarten krijg ik altijd licentie is verlopen. Hoe kan ik mijn licentie deactiveren en de goeie in vullen.

Op google gezocht maar niks gevonden. Hopelijk weten iemand het. Want heb photoshop dringend nodig en ik weet niet hoe ik mijn mac opnieuw installeren het is mijn eerste.
    Mac Mini - 2GHz  MacBook Pro 15" Quad-Core 2,2 GHz i7  iPhone 4 16GB  iPad 2 Wi-Fi 32GB

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Leeftijd
    45
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door devosdesign Bekijk Berichten
    Hallo,

Ik heb per ongeluk 1 cijfer fout in mijn serial gedaan, bij photoshop cs4. En als ik nu wil opstarten krijg ik altijd licentie is verlopen. Hoe kan ik mijn licentie deactiveren en de goeie in vullen.
    Geen paniek! Gewoon even contact opnemen met Adobe (klik) en je vergissing doorgeven, dan doen ze héél zeker het nodige voor je.

Maar adobe ga pas maandag antwoorden, en ik moet iets afwerken voor mijn vader tegen morgen avond . Want hij heeft het maandag nog voor zijn werk en kan niet wachten.
    Mac Mini - 2GHz  MacBook Pro 15" Quad-Core 2,2 GHz i7  iPhone 4 16GB  iPad 2 Wi-Fi 32GB

Ik heb 2 cd gekregen, als ik eerst mac os x opnieuw installeer en dan die programma's. Heb ik dan alles van wat ik nu heb, bedoel ilife enz. heb ik dit dan terug of niet.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Leeftijd
    45
    Maar adobe ga pas maandag antwoorden, en ik moet iets afwerken voor mijn vader tegen morgen avond . Want hij heeft het maandag nog voor zijn werk en kan niet wachten.
    Je vader heeft maandag iets érg dringend nodig van een programma dat jij voor hem vandaag geïnstalleerd hebt met een net niet correcte key? Had ie dan niet beter zelf CS4 geïnstalleerd meteen na aankoop deze morgen, als het zo cruciaal is voor z'n werk? Ik bedoel, als ik iets erg dringend moet doen voor net na 't WE, laat ik m'n zoon er niet eerst op af, om eerlijk te zijn.

Maandag naar Adobe bellen, dan zijn al je zorgen achter de rug.

Mijn vader weet van adobe niks, en daarom geef hij het aan mij gevraagd.

Maar als ik hem herinstalleer via de meegeleverde cd, staan alle programma's + drivers er op of niet?

Op google gezocht maar niks gevonden.
    Op google gezocht, en onmiddellijk gevonden
    http://www.google.be/search?hl=nl&q=...meta=&aq=f&oq=

Defeating the Adobe CS4 ‘License Expired’ dialog in OS X.

When Adobe CS4 issues this message on your Mac alarm bells might start going off in your head. Not to worry though, simply quit all CS4 apps and delete the following file:

/Library/Application Support/Adobe/Adobe PCD/cache/cache.db

The above path refers to the top level Library immediately inside your Macintosh HD. Now when you restart your CS4 apps you’ll be prompted to license your product with a new serial number.

http://machacks.tv/2009/01/26/defeat...ialog-in-os-x/
    Laatst gewijzigd door applefreak; 27-06-09 om 21:16.
    .
    mijn apple computers - mac gebruiker sinds 1985

Ik had een programma's gevonden van adobe waar dat hij alles verwijderd, ik heb dit uitgevoerd.

Ben hem nu aan het installeren, als dan niet werkt ga ik bestand verwijderen wat appelfreak zegt.

Ik had dit gevonden voor windows maar niet voor mac. Maar alvast bedankt en hopelijk werkt het.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Leeftijd
    45
    Mijn vader weet van adobe niks
    Maar hij heeft het wel dringend nodig voor z'n werk maandag?

Het heeft een logo nodig, en anders vraagt hij dit aan mensen van zweden. Maar hij weet dat ik goed met photoshop kan werken. En daarom vraag hij dit aan mij snap je?

Bladwijzers

Forum Rechten