Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 51

Macbook Pro op afbetaling

Waarschijnlijk al een veelgestelde vraag, wel, ik stel ze nog eens!

Ik ben student, heb 500 euro en wil een Macbook Pro! Op ebay zijn de meeste aanbiedingen fake, en een lening krijg ik gewoon nergens, ondanks ik maandelijks 200 euro zakgeld krijg. Moet ik gaan vragen bij een winkel ofzo? Of waar ga ik aan een macbook pro geraken?

Wil er zo graag één

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Leeftijd
    28
    Neem een vakantie/weekendjob of spaar. Moet je hiervoor een topic openen?
    21.5" iMac - iPhone 3GS 16GB

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    45
    mijn motto is-kan je het niet betalen,blijf er dan af of spaar ervoor!

op de poef is altijd simpel en makkelijk,totdat het eens anders uitdraait
    MBP 15"2.4GHZ-MBA 13"1.6GHZ-iMac 20"2.4GHZ-iPod Touch 3GEN-iPhone 3G...............

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Leeftijd
    36
    Zoals in de vorige posts al gezegd: sparen en nog even wachten !

Als student iets op afbetaling kopen, is geen goed idee.

Kunnen je ouders niet bijspringen en rechtstreeks aan de bron (lees: je zakgeld) inhouden ?
    People wonder why I love to work... Easy, because it's on a Mac!

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Leeftijd
    23
    Voor mij graag een Porsche op mijn 18de verjaardag... Kom op zeg!

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Leeftijd
    36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xemio Bekijk Berichten
    Voor mij graag een Porsche op mijn 18de verjaardag... Kom op zeg!
    Ook voor jou, valt er niks te regelen met je ouders ?