Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 51

Macbook Pro op afbetaling

Waarschijnlijk al een veelgestelde vraag, wel, ik stel ze nog eens!

Ik ben student, heb 500 euro en wil een Macbook Pro! Op ebay zijn de meeste aanbiedingen fake, en een lening krijg ik gewoon nergens, ondanks ik maandelijks 200 euro zakgeld krijg. Moet ik gaan vragen bij een winkel ofzo? Of waar ga ik aan een macbook pro geraken?

Wil er zo graag één

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Leeftijd
    28
    Neem een vakantie/weekendjob of spaar. Moet je hiervoor een topic openen?
    21.5" iMac - iPhone 3GS 16GB

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    45
    mijn motto is-kan je het niet betalen,blijf er dan af of spaar ervoor!

op de poef is altijd simpel en makkelijk,totdat het eens anders uitdraait
    MBP 15"2.4GHZ-MBA 13"1.6GHZ-iMac 20"2.4GHZ-iPod Touch 3GEN-iPhone 3G...............

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Leeftijd
    36
    Zoals in de vorige posts al gezegd: sparen en nog even wachten !

Als student iets op afbetaling kopen, is geen goed idee.

Kunnen je ouders niet bijspringen en rechtstreeks aan de bron (lees: je zakgeld) inhouden ?
    People wonder why I love to work... Easy, because it's on a Mac!

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Leeftijd
    23
    Voor mij graag een Porsche op mijn 18de verjaardag... Kom op zeg!

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Leeftijd
    36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xemio Bekijk Berichten
    Voor mij graag een Porsche op mijn 18de verjaardag... Kom op zeg!
    Ook voor jou, valt er niks te regelen met je ouders ?

Is dat zo'n abnormale vraag? Men piano heb ik ook op afbetaling gekocht, en is afbetaald ondertussen, zonder problemen. Ik weet dat een Macbook ideaal is voor het maken van muziek, en eerlijk gezegd wil ik daar niet langer mee wachten. Ze komen mijn talent heus niet bij me thuis halen hoor, daar moet ik zelf mee naar buiten komen. Vandaar dat ik graag een Macbook Pro zou willen kopen. Als niemand hier een antwoord heeft, dan zal ik moeten wachten tot volgend jaar zomervakantie, dan heb ik al 1200 euro, juij, nog 1000 euro te gaan. Lekker traag gaat dat... En zeik nu niet over die 200 euro zakgeld wat ik krijg, ik wil ook nog wel eens naar een concert ofzo... Treinkaarten kopen,...

Snappen jullie het?

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    45
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenJast Bekijk Berichten
    Is dat zo'n abnormale vraag? Men piano heb ik ook op afbetaling gekocht, en is afbetaald ondertussen, zonder problemen. Ik weet dat een Macbook ideaal is voor het maken van muziek, en eerlijk gezegd wil ik daar niet langer mee wachten. Ze komen mijn talent heus niet bij me thuis halen hoor, daar moet ik zelf mee naar buiten komen. Vandaar dat ik graag een Macbook Pro zou willen kopen. Als niemand hier een antwoord heeft, dan zal ik moeten wachten tot volgend jaar zomervakantie, dan heb ik al 1200 euro, juij, nog 1000 euro te gaan. Lekker traag gaat dat... En zeik nu niet over die 200 euro zakgeld wat ik krijg, ik wil ook nog wel eens naar een concert ofzo... Treinkaarten kopen,...

Snappen jullie het?
    tja,als je geen geduld hebt en het moet rap gaan........al eens nagedacht om ervoor te werken?een studentenjob.........men krijgt in het leven niets voor niets

en het woord zeik.......wat gebruikt de jeugd van tegenwoordig een mooie taal
    MBP 15"2.4GHZ-MBA 13"1.6GHZ-iMac 20"2.4GHZ-iPod Touch 3GEN-iPhone 3G...............

Ik heb afgelopen vakantie gewerkt :) en 800 euro verdient :D

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Leeftijd
    36
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StevenJast Bekijk Berichten

Snappen jullie het?
    Yep, ik snap het. En ik snap je ongeduldigheid.

Maar snap jij ook wat ik wil zeggen ?

Ik heb ook niet beweerd dat je ouders je volledige zakgeld moeten inhouden...

Anderzijds stel ik me volgende vraag: in je eerste post zeg je 500 euro te hebben en in de laatste post staat nog 1000 euro te gaan om aan 1200 euro te geraken...

Bladwijzers

Forum Rechten