Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Dashboard iPhone e-mail instellingen

Over wifi kan ik met mijn iphone 3g email ontvangen en versturen maar over edge of 3g kan ik alleen email ontvangen.
    Zijn er bepaalde instellingen die ik moet wijzigen om ook mail te kunnen versturen over edge of 3g ?

Het gaat over mijn telenet en gmail account. Op mijn .mac account kan ik altijd email versturen

Indien je bij proximus zit hoef je alleen relay.skynet.be toe te voegen onder de smtp settings van die account, zeker niet vergeten om deze aan te zetten.

Voor de andere heb ik de gegevens niet.

Grtz,
    H
    "Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction."

Albert Einstein

Dashboard

heeft iemand de gegevens voor mobistar ?

InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Leeftijd
    61
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jupieler Bekijk Berichten
    heeft iemand de gegevens voor mobistar ?

Kijk eens op deze site :

http://www.myiphone.be/component/opt...page/Itemid,1/

Daar heb ik die een tijdje geleden de revue zien passeren.

Dashboard

vind de informatie niet weet niemand hoe ik mijn telenet account moet instellen om via de iphone email te verzenden met mobistar ??

InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    39
    GOOGLE: SMTP mobistar (SMTP is uitgaande server)

Antwoord: http://www.binnenvaartonline.be/docs/SMTPservers.pdf

serverpoort op 25 instellen
    Laatst gewijzigd door Stoffels; 05-09-08 om 08:21. Reden: extra info serverpoort
     iPhone 4S 64GB, ,MBP unibody 2.0 GHz quad-core i7, iPad 16GB Wifi 

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Ik krijg ook niets naar buiten over 3G. Ik heb nochtans relay.skynet.be insteld als SMTP server, soms als primary, soms als "other". Via wifi geen enkel probleem, maar niet via proximus. Moet er nog iets anders ingesteld worden ?

InterMactivist
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Leeftijd
    39
    [QUOTE=macleod;834446]Ik krijg ook niets naar buiten over 3G. Ik heb nochtans relay.skynet.be insteld als SMTP server, soms als primary, soms als "other". Via wifi geen enkel probleem, maar niet via proximus. Moet er nog iets anders ingesteld worden ?[/QUOTE

Voor Proximus is het relay.proximus.be
     iPhone 4S 64GB, ,MBP unibody 2.0 GHz quad-core i7, iPad 16GB Wifi 

email instellingen

Mijn telenet outbox staat ingesteld op gprsmail.telenet.be. Dat was de enige van de vele mogelijkheden die lukte.

Ware InterMactivist
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Ik heb zelf zitten experimenteren met instellingen en ik kan maar 1ding concluderen: het is een ramp...
    Meest betrouwbare is 2 accounts met instellingen voor 3g en de andere voor je thuismail. Maar dat kan niet de bedoeling zijn. Zeker niet wanneer de mogelijkheid geboden word. Ook de de verificatie duurt onmoemelijk lang.

Dus als iemand een goeie oplossing heeft om telenet mail vlot te versturen en verzenden ongeacht 3g/wifi. Dan zou ik het graag vernemen.

Greetz
    Live your life wireless......and realize how fast everything becomes a memory

Bladwijzers

Forum Rechten