View Full Version : iPhone herkent sim kaart niet
Logiete
10 februari 2008, 23:34
Mijn AT&T kaart zit in mijn Iphone. Ik volg de volledige unlock van deze site
http://iphone.unlock.no/OTB112unlock.htm
wanneer ik aan de 4de stap kom loopt het fout. Ik wissel mijn sim kaart van proximus te vroeg met die van AT&T voor ik nog die update naar 1.1.2. gedaan heb. Nu zelf na veel herstelpogingen vindt hij geen sim kaart meer, zelf die van AT&T. Ik hoop dat ik mijn Iphone niet verneukt heb want ik heb er lang op gewacht en veel voor betaald. Kan iemand mij helpen aub ?
Thx guys
BelgianBull
10 februari 2008, 23:36
probeer deze eens...
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=649
Logiete
11 februari 2008, 09:27
Is er hier iemand van omstreken kortrijk of west vlaanderen die mij persoonlijk zou kunnen helpen als ik met Iphone ter plaatse kom ? Want ik wil dit echt geregeld krijgen.
Thx
MrSiDD
11 februari 2008, 09:29
(en nu ga'k weer ambras krijgen met MrBrown)
****in' hell ... 't is uw eigen fout, leer wachten tot dat ding hier in België komt, dan heb je allemaal die miserie niet! maar neen ... ik moet cool zijn, dus ik koop me een iPhone, en met een beetje geluk moet ik hem niet gebruiken als paperweight.
digitalguru
11 februari 2008, 09:45
(en nu ga'k weer ambras krijgen met MrBrown)
****in' hell ... 't is uw eigen fout, leer wachten tot dat ding hier in België komt, dan heb je allemaal die miserie niet! maar neen ... ik moet cool zijn, dus ik koop me een iPhone, en met een beetje geluk moet ik hem niet gebruiken als paperweight.
Beetje rugsteun misschien, " het moet geregeld omdat het veel geld heeft gekost ". Niemand heeft je verplicht veel geld uit te geven aan een dood product, niet ?
Logiete
11 februari 2008, 10:49
Ja. Probleem van mijn sim kaart is opgelost :). Ik ben er bijna. Maar bij het jailbreaken krijg ik dit...
http://users.telenet.be/logiete/Iphone%20jailbreak%20problems.JPG
MrSiDD
11 februari 2008, 13:21
Beetje rugsteun misschien, " het moet geregeld omdat het veel geld heeft gekost ". Niemand heeft je verplicht veel geld uit te geven aan een dood product, niet ?
het heeft veel geld gekost, akkoord.
je hebt het niet uitgegeven aan een dood product, akkoord.
Maar! Je kocht het toestel, en toen was het niet dood, dus tot daar alles ok. Als het product door jou moet aangepast worden opdat het werkt, dan moet je dat product niet kopen in de eerste plaats, want, als het product niet werkt op de plaats waar jij het wil (maw, België), en je moet het aanpassen opdat het wel werkt, en daardoor gaat het product stuk, dan is dit volledig jouw verantwoordelijkheid, en niet die van de producent, in dit geval (toevallig) Apple.
Kort samengevat: ruggensteunen voor al wat je wil, maar stop die iPhone (voorlopig) gerust waar je rug van naam verandert wat mij betreft! Gewoon wachten tot het toestel hier beschikbaar is, dan kan je ermee mooschen zoveel en zolang als je wil (hoewel jailbraken ook nefast zal zijn voor de garantie vermoed ik).
digitalguru
11 februari 2008, 13:24
Kort samengevat: ruggensteunen voor al wat je wil, .
Euhhh... was wel ruggesteun voor jou.
mediaddict
11 februari 2008, 14:57
Je moet doen zoals op de foutmelding staat aangegeven: oktoprep downloaden en installeren via installer (op de 1.1.1 iPhone, dus eerst downgraden)
Als je dat toch hebt gedaan dan moet je bij het updaten naar 1.1.2 ervoor zorgen dat je in iTunes niet op restore klikt, maar op update (op windows is dat wss met shift ingeduwd om 1.1.2 te kunnen kiezen), anders wordt hetgeen oktoprep gedaan heeft, teniet gedaan.
MrSiDD
11 februari 2008, 16:02
Euhhh... was wel ruggesteun voor jou.
mijn excuses ;) lange leve de babylonische i-net verwarring ;)
a080905
11 februari 2008, 17:18
Alles eerst goed doornemen en lezen op internet voor je begint, ....
Het is al niet gemakkelijk om een iPhone te jailbreaken en te unlocken, dus diep ademen, de instructies printen, zonder je af, zonder telefoon, GSM of joelende kinderen en dan zal het wel lukken ! ;)
gertjan
11 februari 2008, 19:06
De methode die bij mij al meerdere keren is gelukt:
(details moet je zelf maar zoeken op google ofzo)
Je hebt een 1.1.2 iphone > downgrade naar 1.0.2 via iTunes > downgrade baseband naar 1.0.2 (virginize) > aangezien je een XP machine gebruikt, via iDemocracy unlocken en jailbreaken en installer.app installeren > via installer.app Oktoprep downloaden en runnen > upgraden naar 1.1.2 met iTunes > unlock met iDemocracy > en je iPhone is werkend onder 1.1.2 !
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.