PDA

View Full Version : iPod een eigen plaatsje op het forum?

sven_verhaert
14 oktober 2003, 11:12
Is Apple's iPod ondertussen niet uitgegroeid tot een volwaardig product, met z'n specifieke tips / tricks / problemen / vragen....? ...en verdient hij dan eigenlijk geen appart plaatsje onder de "Hardware" sectie van het forum?
Ik zou het alvast heel handig vinden om alle iPod gerelateerde onderwerpen op één plaats te lezen dan ze er telkens hier en daar te moeten uitpikken.

groetjes,

Hans
14 oktober 2003, 16:31
Ik sluit me hierbij aan. Er zijn genoeg IM leden die dit leuke speelgoed hebben, en misschien is deze plaats op het forum een goede plaats om beginners een en ander te laten terugvinden.

Jazzaddict
14 oktober 2003, 17:53
Jullie doen maar hoor, maar er is toch ook geen apart onderdeel voor ieder model Macintosh, het valt dus gewoon onder "randapparatuur" :) :P

Hans
14 oktober 2003, 18:04
Jazzaddict (14 Oct, 2003 17:53):
Jullie doen maar hoor, maar er is toch ook geen apart onderdeel voor ieder model Macintosh, het valt dus gewoon onder "randapparatuur" :) :P

Dat klopt, maar problemen of andere zaken omtrent je computer (lees = besturingssysteem) kan je wel mooi in een vakje stoppen. De iPod verdient zo'n eigen vakje. Gewoon om alles wat makkelijker te maken.

Phr@
15 oktober 2003, 07:56
Omdat jullie het zo lief vroegen.... ;)

Hans
15 oktober 2003, 09:29
Phr@ (15 Oct, 2003 07:56):

Ik denk dat een en ander nog niet optimaal werkt. Ik kan er geen draad starten.

Coule
31 oktober 2003, 10:51
Hans (15 Oct, 2003 09:29):
Phr@ (15 Oct, 2003 07:56):

Ik denk dat een en ander nog niet optimaal werkt. Ik kan er geen draad starten.

Goed dat er een special iPod-rubriek voorzien werd hoor ! maar het zou perfect zijn, moest deze nu nog werken ook.

Je kan de rubriek niet consulteren (10 threads) en als je post zoals ik vannacht dan verdwijnt je post ergens, maar je verschijnt zelfs niet in de "berichten van vandaag".

Ik had reeds een Email gestuurd naar de forummaster, maar blijkbaar levert dit geen resultaat op...

Kunnen jullie dit eens bekijken en rechttrekken aub.

Groeten,

Coule

Phr@
31 oktober 2003, 13:25
Bekeken en rechtgetrokken ;-)

Coule
31 oktober 2003, 15:23
Phr@ (31 Oct, 2003 13:25):
Bekeken en rechtgetrokken ;-)

Waarvoor een dikke merci !

Coule