PDA

View Full Version : Verloren zonen en dochters

mrfrost
18 september 2003, 20:45
Kan dat niet op een pagina apart komen in plaats van op de main page? It sucks! :P ;)

tsjernobyl
18 september 2003, 20:47
Eigenlijk levert het niet veel op ook hé?

Als het er al zolang op staat en het levert niets op dan weten we wel genoeg zeker? Zijn leden die non actief zijn....

tsjernobyl
18 september 2003, 20:50
En nu we het toch over de hoofdpagina van de IM site gaat.... Kan er bij de Apple Expo 2003 geen foto van dit jaar komen?

fonske
18 september 2003, 21:27
Mr_Frost (18 Sep, 2003 20:45):
Kan dat niet op een pagina apart komen in plaats van op de main page? It sucks! :P ;)

groot gelijk.
en als het toch verloren zonen en dochters zijn, dan gaan ze zeker niet op de homepage komen kijken ;)

weg ermee dus, er zijn interessantere zaken in de mac-wereld voor de moment

mrfrost
13 oktober 2003, 13:05
Hey Phr@ en J, whatdoyasay? :D

fonske
16 oktober 2003, 11:09
de homepage wordt nogal ontsierd door die verloren zonen en dochters.

Ik vind het echt niet mooi staan en vooral...levert het wel iets op???

mrfrost
28 oktober 2003, 11:33
Schitterende oplossing J !! :D

tsjernobyl
28 oktober 2003, 19:19
Idd goed gevonden ;)

Hans
28 oktober 2003, 20:30
Hoe jammer het ook moge wezen, men zou er beter aan de doen al die "verloren" mensen op een ander deel van de site te plaatsen. Ik vind dat de eerste indruk die krijgt van een website, een positieve moet zijn. En met al die "verloren" personen is dat net het omgekeerde. het heeft de indruk dat er blijkbaar niet veel is (niettegenstaande dat dat net het omgekeerde is), aangezien er velen niet meer terugkomen.

Maar ja .... wie ben ik?

kMikaZu
28 oktober 2003, 20:39
Idd, dat vind ik ook wel, of het zou positief moeten geformuleerd worden.

Hans
29 oktober 2003, 07:31
De gebrachte oplossing lijkt mij al een pak beter. Ik zou die mensen slechts een bepaalde tijd in die lijst laten staan, want ik vrees dat ze toch niet terugkomen, ofwel al terug zijn met een andere nickname.

Maar het is al een goed begin!