PDA

View Full Version : Zoeken in het Forum

rorooke
1 juli 2003, 16:28
Misschien kunnen jullie de keuze in de onderwerpen bij zoeken standaard instellen op alles. Ik den kdat veel mensen niet weten hoe ze alles moeten selecteren (het staat er wel bij maar als er meer zijn zoals ik dan lezen niet alle mensen die teksten) Ik vind het trouwens ook lastig dat ik dat elke keer zelf moet doen, net zoals de terruggaande datum, ik zet die altijd op maximum om zoveel mogelijk onderwerpen te bekomen...
Is maar een idee he :)

mrfrost
1 juli 2003, 16:34
Voor de mensen die het niet zouden weten, als je er 1 aanklikt en dan Appeltje + A doet (Select all) dan heb je ze ook allemaal. Maar je hebt gelijk, het zou misschien handig zijn mocht het standaard zo zijn.

josip
1 juli 2003, 18:03
De zoekfunctie is nogal omslachtig. Zou zeer eenvoudig moeten zijn.

chm
1 juli 2003, 18:50
Ik sluit mij aan bij de beide opmerkingen.

mrfrost
1 juli 2003, 19:15
In welk opzicht is het omslachtig?

kMikaZu
1 juli 2003, 19:45
Ik denk dat we de zoekfunctie niet eenvoudiger kunnen maken, omdat je dan niet zo nauwkeurig kan zoeken. Maar idd, veel mensen zoeken op alle fora, en dan is het omslachtig om ze telkens allemaal te selecteren.

rorooke
10 juli 2003, 16:38
bump :)

Koekie
30 december 2003, 18:28
Ik kan enkel zoeken in één enkel bord tegelijk. Dat van meerdere selecteren schijnt hier niet te werken. Eigenlijk zou je in de lijst gewoon een optie kunnen toevoegen met "zoeken in alles". Dat is wat de meesten gewoon zijn.

EDIT: OK. Het moet blijkbaar de "Command" toets zijn ipv de Ctrl-toets, zoals vermeld op de site. Voor "diehard" apple fans misschien vanzelfsprekend... maar niet iedereen denkt daar aan, he. ;)

Appelbijter
31 december 2003, 01:10
Hint hint: zoeken in fora en op internet: altijd miserie!