PDA

View Full Version : Logitech Soundman S20

Raf
15 oktober 2001, 14:52
hallo IMers,

ik overweeg om mij een paar mooie luidsprekertjes voor mijn Imac rev D aan te schaffen 8), en had gedacht aan de Logitech Soundman S20. Denken jullie dat dit een goede keuze is, of zijn er alternatieven?
Waar kan ik die vinden (omgeving Brussel)?
Zijn die aan te sluiten op de audio poort, of op de USB poort?

Dank bij voorbaat voor jullie input.

Raf

onbekend
15 oktober 2001, 17:42
Overweeg ook eens Harmon Kardon: soundsticks & subwoofer. Ik heb dat ding gedemonstreerd gezien en gehoord op de vorige beurs in Parijs. 't Stond er aangesloten op een MacCube. Mensen wat een schitterend geluid!
Prijs = ± 210 euro (woofer erbij) niet min natuurlijk.
Overal te krijgen (meestal). In uw geval bv. bij MacLine: www.Macline.be
Groetjes
WillyD

mrfrost
15 oktober 2001, 18:23
Inderdaad Willy ... they rock !!
En geloof me, ze zijn zeker hun prijs waard.

rafbr
16 oktober 2001, 00:13
Oke, maar de Soundman S20 is er al voor een 2500BEF, 1/4 van de prijs.

mrfrost
16 oktober 2001, 06:42
Inderdaad maar je kan de twee niet met elkaar vergelijken. Het in verschil in kwaliteit is enorm. Je moet jezelf eens goed afvragen hoe belangerijk een goed geluid is voor jou, je ziet wel...

onbekend
1 november 2001, 09:59
Hoi Raf,

de sound sticks en isub zijn zoals eerder reeds vermeld ongelooflijk mooi en nog mooier van geluid dan eender welk systeem voor computers. Ik zou zelf durven zeggen dat deze zeker niet moeten onder doen voor verschillende muziekinstallaties.

ze zijn inderdaad niet echt goedkoop maar zeker z'n geld wel wwaard hoor

vriendelijke groeten
Mac-patrick

prindle
1 november 2001, 12:19
Raf ,
ik heb nu één jaar m'n iSub (subwoofer) en echt het is de moeite waard ,niet alleen mooi maar ook GEWELDIG, ... ik vond de iSticks zelf niet mooi ; smaken verschillen , maar als ze zo goed zijn als de iSub ...je moet eens kijken want michelvd wil graag soundsticks kopen las ik , hij heeft ook al een iSub , misschien kan je een deal sluiten...