PDA

View Full Version : Blogger

kMikaZu
3 april 2002, 13:51
Heeft er iemand ervaring met blogs? Op de site www.blogger.com heb ik een account aangemaakt, maar hij weigert de templates te aanvaarden. Hij publisht de posts dus niet en dat is wel vervelend. Iemand?

Kurt
3 april 2002, 19:34
Ik heb veel ervaring met blogger (www.blogger.com) en het is een systeem dat vrij robuust is. Je moet wel op een paar dingen letten, zoals het verschil tussen 'posten' en 'publishen'. Wat de template betreft, daarmee heb ik alleen in het begin ge-eexperimenteerd, maar ik heb die van mij in geen tijden meer aangepast, dus daar kan ik niet veel van zeggen. Het werkte toen alleszins wel. Het is wel zo, dat de server van blogger zo nu en dan hapert, maar dat kan je uitvinden door op de 'status' te klikken. En je moet natuurlijk in je browser de blogspot-pagina refreshen, maar dat wist je al... Als je echt problemen hebt, bied ik aan dat je mij tijdelijk opneemt als 'team'-member en dan zoek ik het uit. Wil je on-line hulp: ICQ#155636180 suk6! /( /-/

kMikaZu
16 april 2002, 13:39
Ondertussen is alles in orde gekomen. Ik heb een paar andere templates gekozen en dat ging na een tijdje. Denk dat hun server daar niet echt in orde was.