View Full Version : Mozilla problemen
jovanderbeken
1 juli 2002, 11:07
Ik probeer sinds enige tijd Mozilla.
Mozilla1.0.0 Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC; nl-NL; rv:1.0.0) (OS 9.0.4)
Volgende problemen kom ik tegen :
- backfunctie werkt niet en dat is zeer vervelend. Wist trouwens niet dat ik die zoveel gebruikte.
- krijg de flash plugin maar niet aan het werk. Wel al verschillende keren gedownload maar niets helpt.
Iemand een idee wat die kan zijn ? Of hebben jullie dit ook ?
Jo
sjmielh
1 juli 2002, 20:05
Nee ik heb met mozilla geen enkel probleem.
Misschien is een nieuwe versie installeren en de voorkeuren verwijderen.
Voor de flash plugin moet je eens kijken of hij in de internetplugin folder staat. Je moet anders ook eens bij Quicktime flash uitzetten.
Sjmielh
jovanderbeken
2 juli 2002, 12:56
Alles werkt opnieuw :
De flash-plugin heb ik uit de explorerplugins gecopieerd.
De Backfunctie werkt weer nu ik enkele nieuwe Themes gedownload heb. Weet niet waarom maar het werkt, maar alles lijkt OK.
Ik heb er nu dus een fijne browser/mail-newsclient bij en ik ben goed op weg om M$vrij te werken.
caifara
2 juli 2002, 14:50
Prachtig Jo!
Ik werk ook bijna altijd met Mozilla. Als je met X werkt moet je zeker ook een Chimera proberen om te proeven van de snelheid waarmee die pagina's te voorschijn tovert.
En om nog wat reclame ervoor te maken: hier thuis gebruikt iedereen Mozilla, als je het nog niet hebt, ga het zeker eens downloaden (http://www.versiontracker.com/moreinfo.fcgi?id=9472&db=mac) (Mozilla-versiontracker link), het bestaat voor zowel 9 als X.
-c
Vinylator
3 juli 2002, 10:15
Ik heb Mozilla eens getest onder OS9.1 en alles verloopt perfect, behalve 1 ding: de flash player. op zich werkt het wel, maar bij een animatie flikkert heel m'n scherm. wel zeer vervelend aangezien redelijk veel sites tegenwoordig gebruik maken van flash.
caifara
3 juli 2002, 12:24
Misschien helpt het als je eens je volledige systeem brengt naar 9.2.x?
Ik kan alleszins niet klagen erover, en ik heb totaal geen problemen om flashanimaties te draaien ermee!
-c
caifara
3 juli 2002, 12:37
Dit hoort hier totaal niet thuis, maar is een mijlpaal in mijn IM-geschiedenis: de eerste die 500 berichten heeft gepost!! whooohooo.
Normaal zal ik wel niet de eerste aan de 600 raken, maar goed, ik ben hier toch geraakt hé.
500!! 500!!
Jah, tot daar hehe
-c
kMikaZu
3 juli 2002, 12:47
Streber :p :p :D ;)
Proficiat, hé!
_kMikaZu
kMikaZu
3 juli 2002, 12:49
Heheh, ik zie dat het mijn beurt is om mezelf te proficiateren! Lid vanaf 4 januari 2002 en reeds de kaap van de 150 gepasseerd! En Premium Lid. Wat zeg je daarvan Caifara :p
Ok, genoeg ge-dikke-nekt, mehehehehe ;) :D
Oef....
_kMikaZu
Corrado
3 juli 2002, 13:12
Doeme mijn inhaalbeweging ten aanzien van caifara is niet geslaagd! Ben ik toch lekker de tweede normaal gezien toch!
Laat caifara ons doorschemeren dat het wel een lang zou duren voor hij aan 600 zit? Waarom dan wel als ik vragen mag?
Ha Mika, proficiat he met je status van Premium-lid in korte tijd!
caifara
3 juli 2002, 13:52
Proficiat Mika, welcome to the club! :-)
en Corrado, ik weet niet hoeveel tijd ik vanaf nu zal hebben, ik moet werk zoeken en zo. De laatste tijd had ik erg weinig tijd door examens en eindwerk en zo. Hopelijk betert de tijd die ik voor IM heb een beetje, anders zal ik het hier wat moeten laten hangen vrees ik.
En trouwens, de laatste tijd post jij toch heel wat meer dan ik, so, dan is het maar normaal dat jij er eerder zal raken hé. Maar we zien wel.
-c
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.