View Full Version : een .exe-file openen?
Carola
13 juli 2004, 14:02
Mijn fotozaak heeft nu ook een online service om je foto's te laten afdrukken, fantastisch! ware het niet dat het download programma dat ik daarvoor nodig heb een .exe document is. Iemand een idee hoe ik dat open krijg?
fonske
13 juli 2004, 14:08
op Mac krijg je dat niet open. Tenzij in Virtual pc of andere emulator.
.exe is een windows only file.
8)
Carola
13 juli 2004, 14:13
fonske (13 Jul, 2004 14:08):
op Mac krijg je dat niet open. Tenzij in Virtual pc of andere emulator.
.exe is een windows only file.
8)
k****te! 't is toch altijd hetzelfde hé....
Ok, dan mag Mac maar 10% marktaandeel hebben, maar van die 10% zit dan wel een zeer groot deel in de artistiek sector...
bij Kruidvat lukt dit... maar daar ben je waarschijnlijk niet mee geholpen en jou fotozaak nog minder...
alfagrafic
13 juli 2004, 15:03
Zo kl****te is dat nu ook weer niet. Die exe-files zijn de bron van tal van virussen. Doordat wij op mac ze niet kunnen openen hebben we dan ook absoluut geen last van virussen. Dat is dan weer een niet te onderschatten voordeel.
mrfrost
13 juli 2004, 15:13
Carola (13 Jul, 2004 14:13):
k****te! 't is toch altijd hetzelfde hé....
Ok, dan mag Mac maar 10% marktaandeel hebben, maar van die 10% zit dan wel een zeer groot deel in de artistiek sector...
Uhm, we hebben maar 2,8% meer.
sjmielh
13 juli 2004, 16:22
Een .exe kan ook een auto-extract zijn voor zip bestanden. Laat het anders eens vallen op Stuffit Expander. Als het toch een windows programma te zijn stuur je best een mail naar de fotozaak. Het zal waarschijnlijk niet helpen, maar anders zeggen ze dat er geen interesse is.
Sjmielh
Carola
13 juli 2004, 16:57
sjmielh (13 Jul, 2004 16:22):
Een .exe kan ook een auto-extract zijn voor zip bestanden. Laat het anders eens vallen op Stuffit Expander. Als het toch een windows programma te zijn stuur je best een mail naar de fotozaak. Het zal waarschijnlijk niet helpen, maar anders zeggen ze dat er geen interesse is.
Sjmielh
Ik had het inderdaad geprobeerd om het te openen met Stuffit Expander, noppes.
En ik had een mail gestuurd naar mijn fotozaak, waarvan het antwoord: werkt enkel op PC, indien hier verandering in komt zullen we U inlichten... ik zal wellicht lang mogen wachten.
Heb intussen mijn foto's doorgemaild naar ELKA, maar sinds die hun website vernieuwd is gaat dat daar tergend traag.
vBulletin® v3.8.5, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.