PDA

View Full Version : macs en muziekgroepen

onbekend
17 februari 2002, 15:08
Misschien het begin van een nieuw item ?
Wie vanaf de website van Manowar een videoclip wil downloaden, komt terecht op een pagina die gebruik maakt van iDisk. Niks realplayer...mediaplayer ...pure QuickTime stuff.
Iemand nog weet van macvriendelijke groepen ??
Death to false metal ...euh (OS !!)

Vinylator
17 februari 2002, 20:44
"nine inch nails" gebruiken ook macs

awesomemac
17 februari 2002, 22:03
De Schotse progrock band Pallas gebruikt niets anders dan een Mac. Ik kreeg zelfs als antwoord terug of hun cd te bekijken was op een iMac: "Created on a Mac, QT only"

Corrado
18 februari 2002, 09:04
U2 en Underworld gebruiken ook enkel macs!

Vinylator
18 februari 2002, 12:42
Wu-tang clan schijnt ook mac fans te bevatten.

Vinylator
9 maart 2002, 12:51
Net in "the cribs" op MTV, Coby Dick, zanger van "Papa Roach" heeft mac in z'n huis staan (flatscreen)

Corrado
11 maart 2002, 12:15
De lange versie van de iTunes commercial bevat een heleboel muzikanten (Seal, De La Soul, Barry White, Afrikaa Bambaata, ...).

voodoochile
9 mei 2002, 12:09
de ****ing dewaele brothers hebben hun laatste CD ook op een mac (G3) gemaakt...
en die CD is SUPER!!!

spudio
13 augustus 2002, 12:46
the sisters of mercy hebben jaren met powerbooks van de ene naar de andere locatie gesleurd.

sven

mrrobin
13 augustus 2002, 17:09
Aan de laatste cd van a-ha (yes: they are back!) kwamen ook wat macs aan te pas.
Overigens een zeer goeie cd.
http://www.a-ha.com/

mrrobin
16 augustus 2002, 22:15
-Björk: enkel Macs!

prindle
17 augustus 2002, 15:01
janet jackson dan ... op Velvet rope hoor je zelf een mac starten luister goed en in de eerste seconden van de track hoor de de prachtige Bong...heerlijk toch

Corrado
21 augustus 2002, 13:17
In iets van De La Soul, hoor je zelf een Speech-stemmetje! Weet echter niet meer welk nummer...

mrrobin
31 augustus 2002, 20:54
Clip van Eminem:
Without Me
Imac van de vorige generatie

mrfrost
26 november 2002, 18:10
Ziehier (http://www.hummingbirdservices.ca/famous.html)nog een hele waslijst met bekende mac gebruikers.

Hans
26 november 2002, 21:57
tiens tiens tiens, ik heb deze lijst eens goed bekeken.Staat daar toch wel mijn favoriete groep tussen zeker. Iron Maiden (www.ironmaiden.com)
Ik weet heel goed dat Steve Harris van Iron Maiden in het verleden veel op Mac werkte. Helaas weet ik zeker dat hij overgelopen is naar de pc wereld, en dit omdat de software die hij nodig heeft, volgens hem enkel te vinden is op de pc. Hij geeft wel toe dat de mac stukken gebruiksvriendelijker is dan een pc.
Ik ga eens informeren als terug "ge-swithed" is.